وزیر آموزش و پرورش:

تریبون آزاد برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با دانش‌آموزان خراسان رضوی گفت تریبون آزاد برای دانش‌آموزان حتما برگزار خواهد شد و ‌مولفین کتاب‌های درسی نیز جلساتی با نماینده‌های دانش‌آموزان خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تریبون آزاد برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی با اشاره به سخنان سنجیده اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در این نشست، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش باید وزیر دانش‌آموزان باشد، زیرا آینده ایران در دست دانش‌آموزان است و این آینده از زمان کنونی آموزش و پرورش قابل حدس است.

وی افزود: اگر همه با هم متحد شویم، اثر کار ما بیشتر می‌شود، وقتی با هم باشیم قدرتمان نمایان می‌شود. ارزش کار تشکیلاتی در همین افزایش توان‌ها است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان ویژگی‌های نسل جدید گفت: یادگیری در عصر جدید به صورت از هم‌آموزی است، لذا بچه‌ها از همدیگر بیشتر یاد می‌گیرند تا از معلمان و کتاب هایشان.

وی پس از شنیدن صحبت‌های دانش‌آموزان و انتقادات آنان به کتاب‌های درسی تاکید کرد: تریبون آزاد برای دانش‌آموزان حتما برگزار خواهد شد و مولفین کتاب نیز جلساتی با نماینده‌های دانش آموزان خواهند داشت.

عضو کابینه دولت مردمی ایران قوی با توضیح نحوه برگزاری فرآیند امتحانات نهایی اظهار کرد: امکان لو رفتن سوالات آزمون نهایی وجود ندارد، لذا شایعات را باور نکنید، کسی نمی‌تواند مدرکی ارایه دهد که در آزمون نهایی تقلب شده یا سوالات لو رفته است.

صحرایی در پایان با بیان این نکته که مسیر تحول آموزش و پرورش از تشکیلات دانش‌آموزی می گذرد؛ گفت: به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کنار شما هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار