برگزاری همایش خیرین نیک اندیش رضوی

مشهد (پانا) - اولین همایش خیرین نیک اندیش رضوی با حضور مسئولان استان و جمع کثیری از خیرین کشوری در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش خیرین نیک اندیش رضوی

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی عنوان کرد: باتوجه به گستردگی حاشیه شهر مشهد و مشکلات فراوان آن در همه برنامه هایی که در ستاد فرهنگی حاشیه شهر تدوین و برنامه ریزی می شود حضور خواهیم داشت و نقش خود را به عنوان آموزش و پرورش ایفا خواهیم کرد.

وی افزود: از همکاری با شهرداری های مناطق آموزش و پرورش منطقه تبادکان، ناحیه ۱، ناحیه ۲ و ناحیه ۵ که همکاری های زیادی با مسئولین عرصه های متولی حاشیه شهر مشهد دارند تقدیر و تشکر می‌کنیم و طی برنامه ریزی های انجام شده برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل با همکاری واحدها و نهادهایی مانند آستان قدس رضوی و بسیج سازندگی پای کار آمده ایم که انشالله بتوانیم مشکلات و بحران ها را حل کنیم.

غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی عنوان کرد: این همایش، همایش خیرین چندمنظوره بوده است. خیرین مدرسه ساز، خیرین بهداشت و درمان، خیرین ورزش و نوجوانان و خیرین آب رسانی حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: این چهار حوزه از اولویت های مهم هستند و خیرین هر حوزه به صورت جداگانه برای رفع مشکلات اقدام کرده اند. انشالله با یاری خداوند و همراهی خیرین و مسئولین دلسوز بتوانیم این عقب ماندگی و بحران هارا مرتفع کنیم.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از خیرین از تمبر خیرین برجسته و نیک اندیش رونمایی شد.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار