مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

حفاظت از آزمون‌های نهایی برای آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دارد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان تاکید کرد حفاظت از آزمون‌های نهایی برای آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حفاظت از آزمون‌های نهایی برای آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دارد

محمدحسین عبدالهی، مدیر آمو‌زش و پرورش منطقه تبادکان گفت: با توجه به حساسیت موضوع، آزمون نهایی امسال، با شرایط ویژه و تحت شرایط خاص در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: امتحانات در مدارس پایه ششم هماهنگ منطقه ای، در پایه نهم هماهنگ استانی و در پایه دوازدهم هماهنگ کشوری است. امسال جهت اینکه ۴۰ درصد سوابق تحصیلی در کنکور موثر است، امتحانات پایه دوازدهم به عنوان مرحله اول کنکور برگزار می‌شود.

عبدالهی گفت: مرحله مقدماتی قبل از برگزاری امتحانات انجام می‌شود. دانش آموزان، امسال در مدارس خود آزمون نمی‌دهند. به رابطه خویشاوندی بین عوامل اجرایی آزمون با داوطلبان دقت می‌شود و مهمترین کار برای ما امتحانی سالم همراه با مسائل امنیتی و رعایت عدالت آموزشی است.

عبدالهی تصریح کرد: ۲۶ درصد، تاثیر در دروس عمومی و ۱۴ درصد دروس تخصصی مربوط به کنکور است، در تبادکان هم مانند سایر کشور با همت همکاران ما، این مسائل رعایت شده است و حوزه شهید مسعودی بالغ بر ۴۵۰ دانش آموز است.

وی در پایان گفت: ۲۲ هزار نفر درس در مجموع امتحانات منطقه تبادکان است و این دانش آموزان در ۹ حوزه سازمان دهی شدند و جلساتی توجیهی برای کلیه عوامل اجرایی برگزار شد.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه سادات نوریان و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار