رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

خیرین مدرسه‌ساز با روحیه‌ای جهادی برای آیندگان این مرز و بوم قدم برمی‌دارند

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت خیرین مدرسه‌ساز، عاشقانه برای آیندگان ایران با روحیه‌ای جهادی قدم برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز با روحیه‌ای جهادی برای آیندگان این مرز و بوم قدم برمی‌دارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی (معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان) به همراه ناصر قفلی (رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور) با محسن نجفی‌خواه (سرپرست معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه) دیدار و گفت‌وگو کرد.

خان‌محمدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» بنیانگذار نهضت مدرسه‌سازی ایران که عمر گرانبهای خویش را صَرف کار خیر کرد از زحمات خیرین مدرسه‌ساز تقدیر کرد و افزود: در پروژه‌های مشارکتی، تامین و تخصیص به موقع اعتبارات این ردیف خیرین در بحث مدرسه‌سازی را بیشتر ترغیب می‌کند.

وی همچنین به تبیین نظام مسائل و مشکلات حوزه فضاهای آموزش و پرورش پرداخت و خواستار تامین و تخصیص منابع بیشتر در جهت برقراری و فراهم کردن امکانات و فرصت‌های برابر آموزشی و تربیتی برای همه دانش‌آموزان این مرز و بوم شد.

در ادامه، ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور اظهار کرد: هیچ کاری برتر از مدرسه‌سازی نیست. مدرسه‌سازی، عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها آثار ثانویه آن باقی خواهد ماند. ساخت مدرسه و توسعه امکانات مناسب آموزشی باعث می‌شود تا در آینده کشور کاملا بی‌نیاز از بیگانگان شود و شکوفایی ایران اسلامی سربلند را بیش از پیش شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز عاشقانه برای آیندگان ایران با روحیه‌ای جهادی قدم برمی‌دارند به بازگویی مسائل پیش روی پروژه‌های خیّری پرداخت و همکاری همه سازمان‌ها به خصوص سازمان برنامه و بودجه را در جهت برطرف کردن این مسائل خواستار شد.

محسن نجفی‌خواه، سرپرست معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه نیز با تقدیر و تشکر از زحمات جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و تلاش‌های سازمان نوسازی مدارس در جهت راه‌اندازی و ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی ایمن و استاندارد در اقصی نقاط کشور، خواستار ارائه وضعیت موجود و نیازهای سازمان نوسازی مدارس در قالب گزارشات مدون و مستند به سازمان برنامه و بودجه شد و ابراز امیدواری کرد که همکاری مشترک در این زمینه ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار