در گفت‌‌‌وگو با پانا؛

وزیر کشور‌: باید مشارکت ملی در انتخابات را به حداکثر برسانیم

راهبردهای لازم برای تحقق چهار مولفه انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تدوین و ابلاغ شده است

تهران (پانا) - وزیر کشور بر ضرورت زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت تلاش‌ها در همه سطوح در جریان است تا ‌چهار مولفه‌ «سلامت»، «امنیت»، «رقابت» و «مشارکت» که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت ‌تامین شود.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور‌: باید مشارکت ملی در انتخابات را به حداکثر برسانیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی، رمضان امسال در دیدار مسئولان نظام درباره‌ انتخابات پیش‌رو، افزودند: «‌مسئله‌ی دیگر ــ شاید مسئله‌ی آخر یا قبل از آخر ــ انتخابات آخر سال است.‌‌ این انتخابات خیلی مهم است. انتخابات میتواند مظهر قوّت ملّی باشد. اگر انتخابات درست برگزار نشود، ضعف کشور و ضعف ملّت را نشان میدهد؛ ضعف دولت را، ضعف مسئولین را، ضعف آحاد مردم را و ضعف کشور را نشان میدهد. هر چه ما ضعیف بشویم، تهاجم و فشار دشمنان ما بیشتر خواهد شد. اگر میخواهید جلوی فشار دشمن گرفته بشود، باید قوی بشویم. یکی از ابزارهای مهمّ قوّتِ کشور همین انتخابات است. مسئولانی که مرتبط هستند از همین حالا ــ البتّه میدانم که دنبال کرده‌اند ــ راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیّت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را مشخّص کنند؛ انتخابات خوبِ سالمِ با مشارکت بالایی ان‌شاء‌الله در آخر سال داشته باشیم».

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌و‌گو با پانا ‌بر برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری تاکید و اظهار کرد: «باید برای ‌حداکثر مشارکت، زمینه‌سازی کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا مشارکت ملی در انتخابات را به حداکثر برسانیم‌.»

وزیر کشور درباره چهار مولفه مدنظر مقام معظم رهبری شامل «مشارکت»، «امنیت»، «سلامت» و «رقابت» نیز گفت: «ما برای این کار راهبردهای لازم را تدوین کردیم و ابلاغ شده است.»

وی افزود: «اخیراً نشستی با استانداران برگزار ‌و مطالب را به آن‌ها منتقل کردیم. جلسات آموزشی و توجیهی ما در همه سطوح در جریان است تا بتوانیم چهار مولفه‌ «سلامت»، «امنیت»، «رقابت» و «مشارکت» که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت را تامین کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار