وزیر کشور‌: با عاملان شهادت مرزبانان برخورد جدی و قاطع خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی گفت‌ این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور‌: با عاملان شهادت مرزبانان برخورد جدی و قاطع خواهد شد

‌احمد وحیدی ‌در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره ملاقات اخیر خود با وزیر امنیت ویتنام گفت: ملاقات با وزیر امنیت درباره تعاملات دوجانبه میان ایران و ویتنام بود. نکات مشترکی میان دو کشور در سطح روابط بین‌الملل و سیاست‌های مختلف وجود دارد و با توجه به روابط خوب موجود در پی هم‌افزایی آن‌ها هستیم.

وی افزود: در مقاطع مختلف مواضع نسبتاً مشترکی در مسائل مختلف از سوی آنان در حمایت از مواضع ایران ابراز شده است و به‌صورت برعکس نیز ایران از مواضع آن‌ها حمایت کرده است. بنابراین توسعه روابط مدنظر بوده است.

وحیدی بیان کرد: در این رابطه یک تفاهم‌نامه امنیتی میان وزارت کشور و وزارت امنیت ویتنام برقرار شد. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی میان وزیر دادگستری ایران و ویتنام برگزار شد و همچنان به‌دنبال توسعه روابط هستیم.

وزیر کشور همچنین درباره وضعیت پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار