به میزبانی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی؛

پایان مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

تهران (پانا) - مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو روز متوالی در یکی از سالن های مجموعه ورزشی آزادی و به میزبانی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

در روز اول این دوره از مسابقات سه وزن اول به رقابت پرداختند که پس رقابتی جذاب و نفسگیر در وزن -۹۵ میثم بیاتی از همدان اول شد. امید رضایی از کهگیلویه و بویراحمد و محمد کریمیان از گلستان مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در روز دوم مسابقات جدال در اوزان سنگین‌تر آغاز و پس از انجام مسابقات طبق جدول در وزن -۱۱۰ مهدی غلامی از همدان اول، سید ابراهیم امامی از گلستان دوم و شایان قربانی نژاد از گیلان سوم شدند.

در ۱۱۵+ کیلوگرم رضا عرب خائسی از خراسان رضوی اول، حمید سیستانی پور از کرمان دوم و جعفر زیرک از قم سوم شدند.

در وزن ۱۲۵+ کیلوگرم رضا قیطاسی از همدان اول، سجاد مظفری از خوزستان دوم و قاسم رهبری از تهران مقام سوم را ازآن خود کردند.

رشته ورزشی چوب کشی با نام بین المللی [مس رستلینگ] بعنوان یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.

شایان ذکر است؛ ورزش چوب کشی یکی از ورزش های قدیمی و سنتی کشورمان است که در کشورهای کهن همسایه و منطقه خاورمیانه نیز برگزار می شود.

خبرنگار دانش آموز: باران اقبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار