مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ تهران:

اهداف سازمان دانش‌آموزی زیر‌بنای سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 تهران همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با صدور پیامی از سازمان دانش‌آموزی به عنوان سازمانی یاد کرد که هدف آن زیربنای سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اهداف سازمان دانش‌آموزی زیر‌بنای سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است

متن پیام مجید حسینی‌فر بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیست‌ویکم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی است؛ سازمانی که به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی عاطفی، علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

سازمانی که سال ها بعد اهداف تاسیسش زیر بنای سندتحول بنیادین آموزش قرار گرفت و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان هدف تحول در آموزش و پرورش شد و اینک مسیر تربیتی سازمان دانش آموزی راه میانبر رسیدن به اهداف سند تحول بنیادینی است که موکدا مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است.

این سازمان با تکیه بر اصل فراهم آوردن بستر رسیدن به حیات طیبه برای دانش‌آموزان، «آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی و زندگی گروهی»، «برگزاری اردوهای هدفمند و مهارت‌محور دانش‌آموزی» و «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» را مد نظر دارد و از این راه برای دست‌یابی دانش‌آموزان به فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی برنامه‌ریزی و فعالیت‌های متنوع دارد.

شعار شروع به کار سازمان دانش‌آموزی «همدلی، همفکری، همکاری» است و پایبندی به این اصول می‌تواند تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را در قالب برنامه‌های مستمر و بلندمدت پرورشی و تربیتی فراهم سازد.

امید است با توکل به خدای منان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، و رهنمودهای داهیانه رهبر حکیم و فرازنه انقلاب اسلامی در دولت مردمی و انقلابی با همدلی، همفکری و همکاری شما همکاران و پایبندی به فضیلت های چهارده گانه پیشتازان و با برنامه ریزی دقیق درجهت اهداف سازمان که همانا رسیدن به حیات طیبه است، بتوانیم نسلی معتقد، توانمند،خلاق، با نشاط و امیدوار برای فردای ایران اسلامی تربیت کنیم.

اینجانب با گرامیداشت ۲۱ اردیبهشت سالروز تشکیل این سازمان فرهنگی تربیتی از مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۹، مربیان ارجمند، دانش آموزان پیشتاز گرامی، رابطین سازمان دانش آموزی، خبرنگاران پانا، اعضاء مجامع مربیان و دانش آموزان، اعضاء مجلس دانش آموزی، همکاران پرتلاش و بی ادعای سازمان دانش آموزی و همه‌ کسانی که برای اعتلای آگاهی فرزندان این این منطقه تلاش و همت داشته‌اند قدردانی می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار