مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

سازمان دانش‌آموزی عضو اصلی‌ترین امور در آموزش و پرورش است

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی بیان کرد سازمان دانش‌آموزی عضو اصلی‌ترین امور در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی عضو اصلی‌ترین امور در آموزش و پرورش است

حجت رضازاده، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی عنوان کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان یکی از مهم ترین هدف های سازمان دانش آموزی است که همواره شاهد موفقیت ها و استعدادهای این دانش آموزان توانمند بوده ایم.

رضازاده در رابطه با فعالیت های دانش آموزان بیان کرد: از سالی که سازمان دانش آموزی تأسیس و شروع به فعالیت کرده است، یکی از شاخص ترین بخش های سازمان فعالیت های گسترده دانش آموزان بوده است. از جمله فعالیت های سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی، مجلس دانش آموزی، خبرگزاری پانا، تشکیلات پیشتازان، جمعیت هلال احمر و... است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی افزود: سازمان دانش آموزی اول با فعالیت دانش آموزان و بعد با نیروی کاری و پرتلاش آنان شکوفا شده است. خدا را شاکریم که چنین دانش آموزانی در کشور در حال رشد و پرورش شهر خود هستند.

رضازاده فعالیت خبرنگاران پانا را مهم تر عنوان کرد و گفت: به طور عمده ای در هر مراسمی با حضور مسئولین و مردم ما شاهد تلاش و کوشش خبرنگاران خوب پانا بوده ایم، پانا یکی از قوی ترین بخش‌های خبری کشوری توسط دانش آموزان محسوب می شود.

رضازاده در آخر استعداد دانش آموزان را این گونه توصیف کرد: ما دانش آموزان توانمند زیادی داریم، اما مهم ترین آنها ادب و احترام آنها بوده، باعث افتخار است که چنین دانش آموزانی در حال شکوفایی هستند.

خبرنگار : مژده رامیار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار