از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش انجام شد؛

تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پاس پشتیبانی از اجرای آزمون‌های هماهنگ نهایی

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پاس پشتیبانی از اجرای آزمون‌های هماهنگ نهایی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پاس پشتیبانی از اجرای آزمون‌های هماهنگ نهایی

در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور که در محل باشگاه فرهنگیان و با حضور رضا مراد صحرایی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌های آموزش و پرورش کشور برگزار شد، ضمن بررسی فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی و پیگیری اجرایی‌سازی رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه فرهنگیان، از علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

در این نشست تخصصی از سوی رضا مراد صحرایی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پاس پشتیبانی از اجرای آزمون‌های هماهنگ (نهایی) تقدیر به عمل آمد.

کریمیان، این دستاورد مهم و ارزشمند را نتیجه اهتمام ویژه و تلاش تمامی همکاران ‌فرهنگی آموزش و پرورش پایتخت قلمداد و ابراز امیدواری کرد با عنایت خداوند متعال و همراهی و هم‌افزایی همه دوایر زیرمجموعه آموزش و پرورش شهر تهران، شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزشی و تربیتی هر چه بیش از پیش در راستای نیل به اهداف نظام تعلیم و تربیت باشیم.

کسب این موفقیت را به جامعه فرهنگیان فرهیخته و خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهر تهران تبریک عرض می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار