علیرضا کریمیان:

برگزاری امتحانات استاندارد و باکیفیت، مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش شهر تهران است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر برگزاری یک امتحان استاندارد و با کیفیت که آسودگی خیال دانش‌آموزان و اولیا آنها را در پی داشته باشد را مهم ترین ماموریت فعلی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات استاندارد و باکیفیت، مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش شهر تهران است

نشست مدیران مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش پایتخت با هدف رسیدگی به موضوعات جاری با محوریت برنامه های مربوط به برگزاری انتخابات و بررسی وظایف آموزش و پرورش به عنوان مجری انتخابات، برگزاری امتحانات و ثبت نام مدارس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین میراشرفی؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان، شایان؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نورمحمدپور؛ رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل، شورای معاونین و مدیران مناطق نوزده گانه به میزبانی منطقه ۴ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پس از شنیدن نقطه نظرات شورای معاونین و مدیران در خصوص مسائل جاری و پیش رو، موفقیت های حاصل شده در شهر تهران را نتیجه همدلی و همکاری میان تمام ارکان آموزش و پرورش پایتخت و تلاش آنها دانست و اظهار کرد: کسب رتبه نخست در شوراهای آموزش و پرورش کشور توسط شهر تهران و تمام موفقیت های حاصل شده که منجر به تقدیر وزیر کشور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش و ... از شهر تهران شده، در واقع حاصل و مرهون زحمات همه همکاران است.

وی در ادامه با تاکید بر شیوه های مدیریتی نوین افزود: مدیریت مبتنی بر روابط انسانی، مدیریت مطلوبی است که در رشد یک سازمان اثرگذار خواهد بود، بنابراین در زمینه ساماندهی نیروی انسانی می بایست با انتخاب نیروهای متعهد، کارآمد، متخصص و ولایی علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی، در زمینه ارتقای سازمان نیز گام های موثری برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اَبَر پروژه مهر افزود: موضوع ساماندهی نیروی انسانی به ویژه در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به عنوان راهبران و هادیان اصلی اجراسازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش؛ مهم ترین اقدام مربوط به پروژه مهر است که می بایست تمهیدات و برنامه ریزی مربوط به آن از هم اکنون انجام شود و برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز نیز، استفاده از ظرفیت های آزمون استخدامی، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ... راهگشا خواهد بود.

کریمیان، برگزاری امتحانات را مهم ترین ماموریت فعلی آموزش و پرورش شهر تهران برشمرد و خطاب به مدیران مناطق گفت: برگزاری یک امتحان استاندارد و با کیفیت که هم آسودگی خیال دانش آموزان و اولیا آنها را در پی داشته باشد و هم در راستای خدمت رسانی مطلوب در زمینه اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد، هدف اصلی ماست و به همین منظور از ماه ها قبل تمهیدات و برنامه ریزی هایی به کمک همه شما عزیزان انجام شد و اکنون امتحانات با بالاترین کیفیت در سطح شهر تهران در حال برگزاری است و تیم های نظارتی نیز به طور مستمر چگونگی برگزاری آزمون ها را مورد رصد و ارزیابی میدانی و غیر میدانی قرار می دهند.

وی در ادامه با مهم برشمردن نقش رسانه در حوزه تبیین و بصیرت افزایی، از مدیران مناطق خواست تا ضمن تقویت حوزه روابط عمومی های مناطق، رعایت اصول حرفه ای رسانه ای را مدنظر داشته و همکاری لازم را با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران و سایر رسانه ها داشته باشند.

زیباسازی نمازخانه ها؛ از عوامل موثر در جذب دانش آموزان به فریضه نماز است

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نورمحمدپور؛ رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران با بیان اینکه در ستاد اقامه نماز، برنامه های مشترک متنوعی با آموزش و پرورش طراحی شده است، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این زمینه، گفت: آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی و تربیت نوجوانان و جوانان، نقش قابل توجهی دارد که با همکاری با ستاد اقامه نماز، اهداف تربیتی سند تحول بنیادین در حوزه قرآن، عترت و نماز محقق می شود.

وی افزود: تامین و تجهیز نمازخانه های مدارس از برنامه های در حال اجراست زیرا زیباسازی نمازخانه ها؛ از عوامل موثر در جذب دانش آموزان به فریضه نماز و انس و الفت بیشتر آنها با احکام دین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار