مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

اخلاص در عمل از عوامل افزایش تاثیرگذاری کلام معلمان در بین دانش آموزان است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: خداشناسی و اخلاص در عمل از عوامل موفقیت، محبوبیت و افزایش تاثیرگذاری کلام معلمان در بین دانش آموزان و جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اخلاص در عمل از عوامل  افزایش تاثیرگذاری کلام معلمان در بین دانش آموزان است

علی مطهری در دوره توانمندسازی پنج هزار معلم ارومیه ای گفت:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب معلمان معماران آینده کشور هستند ولی برای عملی شدن این موضوع عمل به یک سند اجرایی باعث می‌شود معلم بتواند معمار واقعی آینده کشور به معنی واقعی باشد.

وی اظهار کرد: اگر معلمان بتوانند به سند تحول و ساحت‌های ششگانه عمل کنند ما عملا خواهیم دید که معلم معمار واقعی کشور است.

وی افزود: این دوره با این عنوان که تربیت دینی و پاسخگویی به شبهات در راستای تحقق بخشی این دو ساحت است که اگر محقق شود خروجی آن در جامعه خودش را نمود خواهدداد.

به‌ گفته وی در سند تحول در ساحت‌های شش‌گانه ساحت تربیت اعتقادی عبادی و اخلاقی یکی از ساحت‌های مهم است و ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی ساحتی دیگر است که دارای اولویت است.

مطهری بیان کرد: اگر این موضوع تحقق یابد افرادی دیندار و متعهد را خواهیم داشت که خرد ورز و پرسشگر و انتخابگر و مسوولیت پذیر و عدالت ورز و ظلم ستیز خواهند بود و جامعه ای سالم و بانشاط خواهیم داشت و امیدواری در آن موج خواهد زد.

در این دوره طی سه روز پنج هزار معلم در زمینه اعتقادی، بصیرتی و پاسخ به شبهات توانمند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار