مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

فلسفه ی تحول بنیادین بحث تربیت است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد عنوان کرد فلسفه تحول بنیادین بحث تربیت است، سازمان دانش‌آموزی با تشکیلات خود سهم بزرگی در این زمینه دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه ی تحول بنیادین بحث تربیت است

رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶خراسان رضوی در نشستی که بین دانش آموزان فعال پانا با هیات رئیسه مجلس دانش آموزی برگزار شد ضمن خیر مقدم به دانش آموزان گفت: ما تشکل های دانش آموزی را به عنوان یک الگوی دانش آموزی می شناسیم، وقتی که فرد در تشکل دانش آموزی عضو می شود الگویی برای تمامی دانش آموزان است و رفتار، گفتار و کردار او در دانش آموزان تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سند تحول بنیادین جزء مهم ترین سندهای آموزش و پرورش در زمینه تحول است و فلسفه تحول بنیادین، بحث تربیت است، سازمان دانش آموزی با تشکیلات خود سهم بزرگی در این زمینه دارد.

احسان رجبیان، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۶ مشهد گفت: امسال شاهد جان تازه ای در فعالیت های حوزه پرورشی، تربیتی و سازمان دانش آموزی هستیم و دانش آموزان فعال فعالیت های خوبی داشتند.

رجبیان ادامه داد: مجلس دانش آموزی به عنوان یکی از بازوان قدرتمند آموزش و پرورش در بحث تصمیم گیری و تصمیم سازی، کمک بسزایی در زمینه های مختلف انجام داده است. هدف اصلی این جلسه دغدغه ها و مشکلاتی درخصوص مدارس است تا در برنامه ریزی سال آینده با راه حل های نو و تازه اجرایی شود.

جواد ابراهیمی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ناحیه ۶ با توجه به انتقادات و پیشنهادات دانش آموزان حاضر در جلسه بیان کرد : آنچه ما توقع داریم، این است که شما دانش آموزان برای رفع این چالش ها چه راهکارهایی دارید، برای مسائلی که توانایی دارید چه اقداماتی انجام می دهید و چقدر به این موضوعات توجه کردید.

وی گفت : جلساتی با مدیر و دانش آموزان داشته باشید تا بتوانید در مسیر حل این دغدغه ها و مشکلات قرار بگیرید و به آنها بپردازید و در راهبرد حل این چالش ها در کنار آموزش و پرورش سهیم باشید.

در انتهای صحبت تمامی مسئولین، از اعضای مجلس دانش آموزی ناحیه۶ و خبرنگاران پانا این ناحیه تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار : ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار