خلاقیت آموزگار خوش ذوق مشهدی، و مدیتیشن صبحگاهی

مشهد (پانا) - دانش‌آموزان زهره فورگی نژاد آموزگار خلاق و مهربان، با مدیتیشن صبحگاهی، یعنی خواندن سوره آیت الکرسی کلاس درس را آغاز می کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت آموزگار خوش ذوق مشهدی، و مدیتیشن صبحگاهی

زهره فورگی نژاد آموزگار پایه سوم دبستان رضوی (ناحیه شش)‌ مشهد،‌ هر روز صبح کلاس را با روشی خاص و منحصر به فرد شروع می‌کند.

فورگی نژاد گفت: «هدف من این بود که بچه ها آیات قرآن را با انگیزه و تکرار روزانه حفظ کنند و این کار به روشی انجام شود که مورد استقبال بچه ها باشد و در زندگی شان تا آخر عمر به یادگار باقی بماند. درواقع فواید و اثرات آیت الکرسی در زندگی شان جاری شود و آرامشی که بچه ها صبحها با این مدیتیشن می گیرند تا انتهای روز با آنها همراه است.»

فورگی نژاد افزود:‌ «من به دنبال راهکاری برای تدبر در قرآن برای بچه ها بودم تا بچه ها ارتباط خوبی با خدای مهربان برقرار کنند و آرامش ذهن و جسم و قلب داشته باشند و بهترین راه را مدیتیشن صبحگاهی با صوت روح نواز آیت الکرسی دیدم و احساس کردم از این طریق آموزش آیت الکرسی تاثیرگذارتر خواهد بود.»

وی در ارتباط با اجرای این طرح صبحگاهی در کلاس درس و اثرات آن بر دانش آموزان عنوان کرد:‌ «بچه ها خیلی به این کار علاقمند شدند و ما هر روز کلاس را با مدیتیشن صبحگاهی آیت الکرسی آغاز می کنیم. با این کار بچه ها علاوه بر آیت الکرسی به کل قرآن نیز علاقمند شدند. در این بین، من دانش آموزان را به تفکر و تدبر در معنای آیات نیز تشویق می کنم. همچنین آرامش جسم و روح و همچنین تمرکز بیشتر را در دانش آموزانم پس از اجرای این فعالیت صبحگاهی شاهد هستم،امیدوارم بچه ها در پناه قرآن و خدای مهربان باشند.‌»

دانش آموز خبرنگار : بارانا برزگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار