رییس آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

نشست خبری با خبرنگاران فعال پانای تبادکان به مناسبت هفته معلم

مشهد (پانا) - نخستین نشست خبری با خبرنگاران منتخب پانا با حضورمدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان بمناسبت هفته معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری با خبرنگاران فعال پانای تبادکان به مناسبت هفته معلم

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه‌تبادکان ضمن تشکر از فعالیت خوب خبرنگاران پانا منطقه گفت: شغل معلمی شغل انبیاست یعنی تعلیم، تربیت و تکریم و احترام معلم وظیفه همه ما در کل جامعه است.

وی تاکید کرد: وظیفه خواص و وظیفه کسانی است که این جایگاه را باید تبیین کنند و ترویج دهند و من به عنوان یکی از خادمین معلمان عزیز منطقه تبادکان از این عزیزان قدردانی می کنم.

عبدالهی در پاسخ این سئوال که چه تسهیلاتی برای معلمین در هفته معلم در نظر گرفته اید، بیان کرد:با کمک نهاد ها و ارگان ها طی هماهنگی های انجام شده در سطح شهر مشهد خدمات رفاهی خوبی برای معلمین تدارک دیده شده است و عیادت از معلمین سخت درمان ، دیدار از خانواده شهدای معلم و پیشکسوتان و مراسم تجلیل از معلمان نمونه منطقه و دیگر اقدامات از جمله برنامه هایی است که در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص رفع کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی منطقه جهت مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ بیان کرد: طبق نیازسنجی انجام شده درخواست نیروی مورد نیاز انجام شده و با همراهی مسئولین استانی و نگاه ویژه به منطقه تبادکان شاهد حضور نیروهای تازه استخدام شده در منطقه هستیم و ان شاالله در سال تحصیلی پیش رو با حضور این نیروها کمبود نیروی انسانی نخواهیم داشت.

در خصوص فضای آموزشی هم با همراهی تمامی مسئولین و خیرین مدرسه ساز فضاهای آموزشی و تربیتی زیادی در منطقه افتتاح و در حال ساخت است که از این جمله می‌توان به ساخت ۱۷ زمین چمن مصنوعی، سالن های ورزشی و بیش از ۵۰ پروژه آموزشی که در حال ساخت و توسعه است، اشاره کرد و انشالله طی گزارشی کامل در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز از خبرنگاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار