برگزاری جلسه توجیهی کاروان راهیان نور

مشهد (پانا) - جلسه توجیهی کاروان راهیان نور متشکل از اعضای منتخب بسیج دانش‌آموزی، همراه با مراسم تقدیر از فرماندهان منتخب واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی در سالن آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی کاروان راهیان نور

زهرا محبی، سرپرست حوزه ۱۷ بسیج دانش آموزی خواهران ضمن برگزاری این جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به اعضای کاروان بسیج دانش آموزی راهیان نور ناحیه ۶ مشهد مقدس عنوان کرد: دلیل حضور تمامی شما فرماندهان واحدها، اعضای چارت فرماندهی بسیج مدارس، اعضای شوراهای دانش‌آموزی در این کاروان چیزی جز تلاش، هدف خالصانه و منتخب بودن برای خداوند نبوده است. از ۷۰ واحد مقاومت در مدارس ناحیه ۶ مشهد مقدس تنها ۴۰ واحد موفق به دریافت سهمیه شدند که از این مدارس تنها دانش آموزان فعال فرهنگی، رسانه ای و جهادی ما شایسته دریافت سهمیه شده‌ و در حال حاضر در این کاروان حضور دارند.

وی نیز افزود: تلاش‌های شما در مسیر روشنگری، خادمی و پیشرفت خود و تمامی دانش‌آموزانی که در قبال آنان احساس مسئولیت می کردید بوده که حال شما را در جایگاه زائرین سرزمین نور قرار داده است. قدر این مقام، جایگاهی که افراد بسیاری خواستار قرار گفتن در آن هستند را دانسته و سعی کنید از چنین فرصتی استفاده کنید و در مسیر قرب الهی منتخب باشید.

همچنین مریم احیای، مربی کاروان بسیج دانش آموزی راهیان نور ناحیه۶ مشهد عنوان کرد: ضمن اظهار خرسندی از همسفری با نوجوانان، دانش آموزان منتخب بسیج دانش آموزی نکاتی را درباره سفر و شرایط آن متذکر شده و از کاروانیان، خواستار دعا برای همگان به خصوص دانش آموزانی که به هر دلیلی شرایط حضور در این سفر را نداشتند، شد.

وی اظهار کرد: این کاروان ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ مشهد را به مقصد سرزمین نور، قدمگاه شهدای ۸ سال دفاع مقدس، ترک کرده و سفری ۴ روزه در این مکان مقدس خواهند داشت.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار