عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با پانا:

«صحرایی» سوابق علمی مناسبی دارد؛ او با مسائل آموزش‌وپرورش آشناست

تهران (پانا) - نماینده مردم بوکان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر صحرایی با مشکلات آموزش‌و‌پرورش آشنایی داشته و دارد و سوابق علمی مناسبی دارد، ابراز امیدواری کرد با نظر ‌و هماهنگی مجلس فردی به‌عنوان وزیر ‌معرفی شود که مشکلات این وزارت‌خانه حل شود.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
«صحرایی» سوابق علمی مناسبی دارد؛ او با مسائل آموزش‌وپرورش آشناست

انور حبیب‌زاده بوکانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برخی از مشکلات اخیر در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: «این رتبه‌بندی کار بسیار ارزشمندی بود که هم دولت و هم مجلس بالاخره رقم زدند و یکی از کارهایی است که بحمدالله موجب رضایت فرهنگیان در سراسر کشور شد. فرهنگیانی که جامعه را می‌سازند، فرهنگیانی که فرزندان آینده جامعه و مدیران کشور را تربیت می‌کنند.»

وی ادامه داد: «متاسفانه در روزهای آخر سال گذشته پرداخت حقوق فرهنگیان انجام نشد. فرهنگیانی که قانع هستند و از قشر مرفه هم نیستند اما کار به‌صورتی پیش رفت که نتوانستند شادی عید را به درون خانواده‌های خود ببرند. این اتفاق عاملی برای اعتراض عمومی فرهنگیان بود، لذا نمایندگان مجلس برای دفاع از حقوق فرهنگیان تلاش کردند و با مذاکراتی که صورت گرفت بالاخره مطالبات فرهنگیان به نتیجه رسید و مقصران آن اتفاق معرفی شدند. متخلفان هم باید تاوان کم‌کاری خود را در این موضوع ببینند.»

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: «شروع سال ۱۴۰۲ مجلس با مسایل فرهنگیان و مشکلات آنها آغاز شد و نمایندگان متفق‌القول بر این شدند که در اسرع وقت مشکل فرهنگیان را در سراسر کشور حل کنند و امیدواریم مشکلات آن‌ها تمام شود و معلمان به نتیجه مطلوب و حقوق خود دست پیدا کنند.»

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: «آقای نوری قبل از رسیدگی کامل به این مشکلات فرهنگیان استعفا داده و آقای رئیسی هم پذیرفت و آقای دکتر صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به‌عنوان سرپرست انتخاب شد. من سوابق آقای دکتر صحرایی را دیدم. ایشان درباره مشکلات آموزش‌و‌پرورش آشنایی داشته و دارد، چون در دانشگاه فرهنگیان نیز بوده است. ایشان سوابق علمی مناسبی دارد. امیدوارم با نظر مجلس و هماهنگی مجلس فردی به مجلس معرفی شود که مشکلات این وزارتخانه حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار