بوکانی: تصویب رتبه‌بندی معلمان برگ افتخاری برای مجلس یازدهم است

تهران (پانا) - نماینده مردم بوکان در مجلس با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر کشور است، گفت هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش نقش اساسی در توسعه علمی کشور دارد لذا تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان با رأی قاطع نمایندگان برگ افتخاری برای مجلس یازدهم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بوکانی: تصویب رتبه‌بندی معلمان برگ افتخاری برای مجلس یازدهم است

انور حبیب‌زاده بوکانی جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وحدت مهترین عامل انسجام یک جامعه است و پیشرفت و توسعه جز با وحدت، برادری، همدلی و هماهنگی محقق نمی‌شود. وحدت نباید به یک هفته محدود شود، ما باید به وحدت عمل کنیم لذا درخواست دارم روز میلاد نبی اکرم اسلام به روایت اهل تسنن در تقویم رسمی کشور تعطیل اعلام شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت‌بدنی به ورزشکاران، مربیان و داوران، از رئیس‌جمهور برای معرفی استاندار مقتدر و فعال آذربایجان غربی تشکر کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش، سنگ‌بنای توسعه و پیشرفت هر کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش نقش اساسی در توسعه علمی کشور دارد لذا تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان با رأی قاطع نمایندگان برگ افتخاری برای مجلس یازدهم خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌ها نقش موثری در توسعه روستاها، شهرها و حتی استان‌های مختلف دارند، متأسفانه به علت کم کاری و بی‌توجهی وزارت راه به راه‌های مواصلاتی بوکان، تعدادی از شهروندان در نیمه دوم سال گذشته فرزندان خود را در بزرگراه بوکان- میاندوآب و بزرگراه بوکان- سقز - بانه از دست دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار