معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

یک هزار و ۲۸۰ نفر در البرز زیر پوشش طرح شهید همت قرار گرفتند

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد یک هزار و ۲۸۰ آموزگار و معاون ابتدایی این استان زیر پوشش طرح شهید همت در قالب دوره توانمندسازی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و ۲۸۰ نفر در البرز زیر پوشش طرح شهید همت قرار گرفتند

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت با اشاره به اینکه دوره توانمند سازی طرح شهید همت از دوم بهمن ماه سالجاری دراستان آغاز شد، خاطرنشان کرد: طرح سردار شهید همت به منظور ارتقای صلاحیت تخصصی و حرفه‌ای معلمان مقطع ت ابتدایی البرز در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این طرح که به نام معلم شهید محمدابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.

حسینی ادامه داد: در این طرح هشت حلقه علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه های مختلف در سامانه شاد ایجاد شده و با عضویت مدرسان استانی و استادان کشوری و کارشناسان به معلمان آموزش ارایه می‌شود.

وی افزود: تمام دوره های مربوط به طرح شهید همت به صورت حضوری در استان البرز اجرا شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآوری کرد: عناوین درسی شامل فارسی اول و فارسی دوم و سوم، علوم چهارم، ریاضی چهارم، ریاضی پنجم و ششم ابتدایی، قرآن دوره اول، هدیه آسمانی سوم ابتدایی و سواد رسانه ای است.

حسینی تاکید کرد: معلمان باید هر روز و هر لحظه ارتقای فکری داشته و با برنامه و داشتن طرح درس به سرکلاس بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار