معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

توانمندسازی نیروی انسانی از برنامه‌های اساسی معاونت آموزش ابتدایی است

بجنورد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، توانمندسازی نیروی انسانی را از برنامه‌های اساسی معاونت آموزش ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی نیروی انسانی از برنامه‌های اساسی معاونت آموزش ابتدایی است

عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خوشبختانه امسال خراسان شمالی برنامه های مختلفی از جمله ۴ دوره تامین مدرسی با حضور مدرسین کشوری در درس فارسی، علوم و ریاضی را انجام داده است.

وی افزود: طرح شهید همت هم در ادامه توانمندسازی معلم، برنامه ای است که از طریق وزارتخانه دنبال شده و به صورت تشکیل حلقه های علمی مربی - راهبر است.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: ما در خراسان شمالی هشت عنوان درسی فارسی اول، فارسی دوم و سوم، هدیه های آسمانی، علوم، ریاضی چهارم و ریاضی پنجم و ششم و سواد دیجیتال را به عنوان محورهای توانمندسازی معلمان مشخص کرده ایم.

وی بیان کرد: همچنین بهترین همکاران در دوره‌های کشوری بعنوان حلقه های مدرسان استان خراسان شمالی شرکت کرده اند و محتوای آموزشی این دوره را به ۱۷۰ حلقه مدرس راهبرهای شهرستان ها و مناطق انتقال می دهند.

بدخشان در ادامه افزود: این مربی- راهبران وظیفه دارند، ۱۰ معلم را آموزش دهند و آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی را در سطح معلمین شهرستان و منطقه و تا سطح مدرسه از طریق شبکه‌سازی و حلقه های علمی به صورت حضوری و در ادامه به صورت مجازی دریافت می‌کنند.

در پایان، بعد از این مراحل ارزیابی از این دوره ها آغاز می‌شود و با توجه به مکانیزم‌هایی که طراحی شده احتمال دارد آزمون دانش افزایی و جشنواره الگوهای برتر تدریس برگزار شود.

خبرنگار: تکتم خیرآور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار