کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان خبر داد:

طرح شهید همت، طرحی برای کیفیت‌بخشی به آموزش

بهارستان یک(پانا)- کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، اجرای طرح شهید همت در منطقه را طرحی برای کیفیت‌بخشی به آموزش دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید همت، طرحی برای کیفیت‌بخشی به آموزش

طرح شهید همت و دومین دوره جلسات توانمندسازی ویژه نومعلمان ناحیه یک بهارستان با هدف آموزش رویکردهای نوین آموزشی به این آموزگاران برگزار شد.

همزمان با برگزاری اولین دوره توانمندسازی ویژه این آموزگاران در ماه مهر و آبان ۱۴۰۱ در سطح منطقه، کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی در گفت‌گو با پانا، از برگزاری دومین دوره از این سلسله جلسات که حدود ۱۲۰ آموزگار در حلقه‌های حداکثر ۲۰ نفره به تفکیک پایه تحت پوشش در آموزشگاه زرگران خبر داد.

سمانه رحیمی کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در تشریح این خبر، اظهار کرد:« در طول اجرای طرح، مبنی همکاران بر اساس جامعه هدف است و تا پایان سال تحصیلی توسط مدرسین منطقه پشتیبانی شده و آموخته‌هایشان در کلاس درس به‌صورت مستقیم رصد شود.»

او در ادامه گفت:« امید است تا با همت مدرسین منطقه و با تلاش و پیگیری‌های همکاران، به نتایج مثبت که یقیناً رضایت همکاران و مدیران محترم را در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش، تغییر روند آموزشی در جهت بهبود روش‌های تدریس و استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه در پی دارد، دست یابیم.»

خبرنگار: رضا نیک‌جوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار