با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش

مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل «امور تربیتی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی شامگاه دوشنبه 8 اسفند در جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل «امور تربیتی» در قم برگزار شد

اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: موفقیت نظام تعلیم و تربیت وابسته به نقش معلم و مربی است و از این رو تمام تلاش هایمان را برای تقویت کیفی و کمی مربیان مدارس معطوف می کنیم.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه همه ما امروز متنعم از سفره پربرکت انقلاب هستیم، گفت: نهاد امور تربیتی در سال 1358 موقعی تاسیس شد که تفکرات انحرافی در حال رشد و ترویج بود و این نهاد توانست با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی و فعالیت پرورشی در مدارس، در برابر آن قد علم کند.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز عنوان کرد: تلاش کرده ایم تمامی ظرفیت های دستگاه های استان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات، موسسات، نهادها، فعالان فرهنگی استان و حوزه های علمیه و همچنین 900 طلبه مبلغ طرح امین را برای تقویت فعالیت های پرورشی در مدارس، پای کار آوریم.

در مراسم فوق، حسن شالبافان از مداحان اهل بیت(ع) در مدح اعیاد شعبانیه مولودی خوانی کرد و پس از آن با حضور فرزند شهید معارفوند، باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه قم و دیگر مسئولان، به 30 تن از شرکت کنندگان، به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی حرم سیدالشهدا(ع) اهدا شد.

این مراسم با جمع خوانی قرآنی تعدادی از نوجوانان و اجرای گروه سرود ساقی کوثر و گروه سرود دختران نوتکلیف همراه بود، در پایان، محوطه مراسم به افتخار سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی، نورافشانی شد؛ همچنین برپایی غرفه عکس یادگاری و نمایشگاه کتاب نیز از برنامه های حاشیه مراسم بود.

در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی، فرماندهانی از یگان های نیروهای مسلح، معاونان اداره کل و کارشناس مسئولان حوزه معاونت پرورشی، روسای ادارات نواحی و مناطق و شهرستان های قم، مربیان، مشاوران، مدیران کانون های فرهنگی هنری و دارالقرآن ها و مدیر سازمان دانش آموزی و مربیان تشکیلات پیشتازان این سازمان و مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار