مدیرکل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی:

آموزش بدون تربیت اصلا معنایی ندارد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی گفت کار تربیتی از کار آموزشی با ارزش‌تر و دارای جایگاه بالاتری است در واقع آموزش بدون تربیت اصلا معنایی ندارد، لذا از ابتدای شزوع فعالیت معاونت آموزشی مبحث تربیت سرلوحه فعالیت‌های معاونت آموزش ابتدایی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بدون تربیت اصلا معنایی ندارد

صبح امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ مراسم تجلیل از کارمندان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی تقدیر و تجلیل برگزار شد. همچنین به همت معاونت آموزش ابتدایی و مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از زحمات اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و کارکنان این معاونت تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم تعدادی از دانش آموزان به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی به اجرای سرود پرداختند.

محمد محمدی، مدیرکل دفتر دبستان معاونت آموزش ابتدایی در رابطه با برگزاری این برنامه به پانا گفت: «اعتقاد موجود این است که کار تربیتی از کار آموزشی با اززش‌تر و دارای جایگاه بالاتری است، در واقع آموزش بدون تربیت اصلا معنایی ندارد، لذا از ابتدای شزوع فعالیت معاونت آموزشی مبحث تربیت سرلوحه فعالیت‌های معاونت آموزش ابتدایی قرار گرفته است.»

وی با بیان اینکه نمونه این مراسم در تمامی استان‌ها برگزار شده است و معاونان آموزش ابتدایی از معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و پرورش در سراسر کشور تقدیر به عمل آورده‌اند،‌اظهار کرد: «شاید انجام چنین کاری نمادین باشد اما می‌توان از آن به عنوان الگوی عملی در تمامی برنامه‌ها استفاده کرد.»
محمد در پایان گفت: «زمانی که دست به دست هم دهیم، قطعا خواهیم توانست که رسالت تربیتی دانش‌آموزان را به نقطه مطلوبی که مدنظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، برسانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار