مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگ‌و با پانا بیان کرد

تشریح اهداف راه‌اندازی «مدرسه ملی اولیاء»

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش هدف از راه‌اندازی «مدرسه ملی اولیاء» را به‌کارگیری تمام قوای انجمن‌های اولیاء و مربیان، براساس برنامه‌های مدون و صحیح و در قالب ساختاری جدید می‌داند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اهداف راه‌اندازی «مدرسه ملی اولیاء»

شهلا باقری در گفت‌وگو با پانا در رابطه با جزییات طرح مدرسه اولیاء اظهار کرد: « در رویکرد تحولی دوره جدید آموزش و پرورش قرار است ان شالله تمامی قوای انجمن‌های اولیاء و مربیان را به‌کار گیریم و براساس برنامه‌های مدون و صحیح در قالب ساختاری جدید به نام «مدرسه ملی اولیاء» به سمت اهداف مدنظر حرکت کنیم.»

وی ادامه داد: در طرح مدرسه ملی اولیاء، انجمن‌ها با ارزش افزوده بیشتر، رویکردها و کارکردهای بیشتر و همچنین ساختار و ریل گذاری جدید به جایگاه رفیع خود بازخواهند گشت.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث حکمرانی خانواده مدنظر این اداره‌کل و مجموعه وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: «سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و خدمت اصلی‌ترین ارکان این نوع از حکمرانی است و این مراحل باعث می‌شود تا در رابطه طولی با حاکمیت موفق عمل کرد. لذا توجه به خانواده‌محوری در شئون تربیتی و به طور خاص ارتقا سطح فعالیت‌های انجمن‌های اولیاء و مربیان هدف نهایی راه‌اندازی مدرسه ملی اولیاء است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار