برگزاری جلسه پیوند شورای انجمن اولیا و مربیان در شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - جلسه‌‌ پیوند شورای انجمن اولیا و مربیان با رویکرد تقویت مشارکت اولیا و مربیان در مدرسه و ایجاد حکمرانی شایسته از والدین، در اداره آموزش و پرورش ورامین در سالن جلسات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پیوند شورای انجمن اولیا و مربیان در شهرستان ورامین

نشست صمیمانه انجمن اولیای مدارس ورامین، با حضور علی عباسی مدیری آموزش و پرورش، فرشته نصیری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ورامین و سایر مسئولین اداره در سالن جلسات برگزار شد.

علی عباسی در این جلسه ،ضمن اشاره به اهمیت توجه به انجمن اولیا و مربیان در مدارس اظهار کرد: با بیان اینکه اقدامات در انجمن‌های اولیا مربیان باید سنجیده و به دور از تعلل یا شتابزدگی باشد؛ نوع نگاه ما به انجمن اولیا و مربیان بسیار مهم است.

مدیری آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اولیا سرمایه‌های نظام آموزشی هستند؛ گفت: از این سرمایه نه به عنوان سرمایه مادی برای مشارکت مالی بلکه باید برای مشارکت در مدرسه داری و ایجاد حکمرانی شایسته از والدین استفاده کرد.

در ادامه عباسی با تاکید بر افزایش صمیمیت میان انجمن اولیای مدارس و دانش‌آموزان، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم خانه و مدرسه را از نظر تعلیم و تربیت به یکدیگر متصل کنیم، پیوندی مبارک انجام داده‌ایم و می‌توانند بهتر با دانش ‌آموزان ارتباط بگیرند و مسیر درست زندگی را به آنها بیا‌موزند. ‌‌‌‌‌‌‌

شایان ذکر است در این جلسه تقدیر از انجمن اولیا و مربیان صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار