بیانیه پایانی مشترک رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با روسا و مدیران مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها:

هیچ مدرسه خیّری در فهرست فروش املاک مازاد قرار ندارد

تهران (پانا) - در بیانیه پایانی مشترک رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با روسا و مدیران مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها تاکید شد که هیچ مدرسه خیّری در فهرست فروش املاک مازاد قرار ندارد و جامعه خیرین مدرسه‌ساز بر اجرای دقیق مصوبه مولدسازی با رعایت حقوق خیرین نظارت مستمر خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ مدرسه خیّری در فهرست فروش املاک مازاد قرار ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ در بیانیه پایانی گردهمایی مشترک روسا و مدیران عامل مجامع استانی خیرین مدرسه‌ساز کشور که صبح روز (شنبه 6 اسفند 1401) با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد بر اجرای دقیق مصوبه مولدسازی با رعایت حقوق خیرین تاکید شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به آگاهی خیرین محترم مدرسه‌ساز کشور می‌رساند پس از به وجود آمدن ابهام در خصوص مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش، این موضوع در دستور کار نشست سالیانه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و روسا و مدیران عامل مجامع استانی (1401/12/06) قرار گرفت و با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به دقت بررسی شد.

بر این اساس اعلام می‌شود یافته‌های جامعه خیرین نشان می‌دهد هیچ مدرسه خیّرسازی در فهرست فروش املاک مازاد قرار ندارد و جامعه خیرین مدرسه‌ساز و روسای مجامع استانی مدرسه‌ساز در تمام مراحل اجرای این طرح با هدف حفظ حقوق خیرین مدرسه‌ساز، نظارت مستمر و دقیق خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار