مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

آموزش و پرورش با مشارکت و همراهی، خدمت‌رسانی بهتری می‌تواند داشته باشد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت آموزش و پرورش با همراهی و مشارکت سایر دستگاه‌ها، خدمت رسانی بهتری می‌توانند داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با مشارکت و همراهی، خدمت‌رسانی بهتری می‌تواند داشته باشد

یازدهمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی با حضور ناصر قفلی، رئیس مجمع خیرین کشور، محمد تقی زاده، مشاور مدیرکل، غلامرضا نیک پور، رئیس اداره مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه گفت: «آموزش و پرورش با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و خیرین، بهتر می‌تواند خدمت رسانی کند. در اعزام ۱۴۰ هزار قلم کالای ورزشی، شهرداری و قرارگاه سازندگی بسیج سپاه مشارکت داشته‌اند. در جلسه هتل‌داران، پروژه ۱۰ مدرسه مطرح شد که در نواحی حاشیه شهر در حال آماده سازی است.»

وی افزود:«خوشبختانه تجهیزات هنرستانی که امسال راهی هنرستان‌ها شد، در طی چندسال اخیر بی‌سابقه بوده است. تجهیز کردن هنرستان‌ها در راستای توسعه رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای، کارودانش و نوسازی هدفمند است. همکاران‌ما طی جلساتی با شهرک‌های صنعتی، پیگیر ساخت هنرستان در جوار این شهرک‌ها هستند‌.»

وی ادامه داد:«طرح صدف، در سال‌های گذشته اجرا می‌شد و به دلیل نداشتن اعتبار و مجوز، این طرح تعطیل شد. ان‌شاءالله امسال بتوانیم این طرح را اجرا کنیم. قرار است دختران سراسر استان که در مدارس شبانه روزی هستند و امکان ترک مدرسه در تعطیلات پنجشنبه و جمعه را ندارند، در ۱۵ روز عید و در صورت امکان در تابستان، محلی برای اقامت در اختیارشان قرار گیرد.»

شوشتری گفت:«سهم نوسازی در بعضی مکان‌ها به بازنگری نیازمند است. فلسفه مشارکت برای این بوده که اگر خیری برای کمک به جایی پول کم دارد، دولت پولی را در اختیار او قرار دهد تا آن کار، تکمیل شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان برای خیرین نیک اندیش، آرزوی سلامتی و از اقدامات ارزشمند و خداپسندانه آنان قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار