همزمان با آغاز سال تحصیلی

20 مدرسه خیری و مشارکتی در شهر تهران افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی تعداد 20 مدرسه خیری و مشارکتی در مهر و آبان امسال‌ در شهر تهران ‌افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
20 مدرسه خیری و مشارکتی در شهر تهران افتتاح می‌شود

‌نشست‌ اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران ‌به‌صورت ویدئو‌کنفرانس برگزار شد و برنامه‌های مدارس خیری شهر تهران در مناطق 19‌گانه پایتخت مورد بررسی قرار گرفت.

‌در این جلسه مجازی رابطان دفاتر نمایندگی مجمع تهران در مناطق شهر تهران و از هر منطقه یک مدیر مدرسه منتخب مدارس خیرساز از آخرین اقدامات و تمهیدات به عمل آمده برای بازگشایی مدارس گزارش دادند.

‌اتمام مراحل سازماندهی و ثبت‌نام دانش آموزان، تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس خیرساز، هماهنگی با خیرین مدارس برای ارتقای سطح عملکرد مدرسه، توسعه رشته‌های هنری در برخی هنرستان‌های خیرساز (هنرستان کریمی شیرازیا منطقه هفت)، ‌ارتباط و تعامل مستمر بسیاری از مدارس یا خیرین مربوطه و دعوت از خیرین برخی مدارس برای حضور در مراسم بازگشایی مدارس در اول مهر از جمله موارد مهم مطرح‌شده در این نشست از سوی مدیران مدارس بود.

در این جلسه کاظم دلیلی نایب رئیس، محمدرضا قربانی مدیر‌عامل، جعفر شریعتی خزانه‌دار، رضا گل‌نراقی عضو هیات مدیره، احمد هوشنگی عضو هیات مدیره و محمود زاهدی‌راد بازرس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران حضور داشتند.

در این جلسه مطرح شده که همزمان با آغاز سال تحصیلی، ‌20 مدرسه خیری و مشارکتی در مهر و آبان امسال در شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار ‌خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار