در دهمین شماره از هفته‌نامه جامعه آگاه؛

«عقاب بالای سر موشه‌ها» منتشر شد

تهران (پانا) - شماره دهم از هفته‌نامه جامعه آگاه با تیترها و عناوینی همچون «عقاب بالای سر موشه‌ها »، «سواد در ضَمانِ شاه» و «ترکیه ترکید» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
«عقاب بالای سر موشه‌ها» منتشر شد

دهمین شماره هفته نامه جامعه آگاه در صفحه سیاسی خود به موضوع رونمایی از پایگاه هوایی عقاب 44 پرداخته؛ پایگاهی که موجی از هراس و گمانه‌زنی در میان صهیونیست‌ها ایجاد کرده است. گزارش اصلی این صفحه «عقاب بالای سر موشه‌ها» است. همچنین تیتر دیگر این صفحه، به نقل قولی تلویحی از زبان صهیونیست‌ها اختصاص یافته: «اسرائیل: درد دارد»
«عفو علی»، «جشن ملی با بخشش رهبری» و «مژده‌ی پدر مملکت» از جمله عناوین دومین صفحه‌ سیاسی این هفته‌نامه است که به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان حوادث اخیر اشاره دارد.
صفحه بین‌الملل هفته‌نامه جامعه آگاه نیز به ابعاد وسیع زلزله ترکیه مرتبط است که تیتر «ترکیه ترکید» در آن مشاهده می‌شود. دیگر مطلب این صفحه «دست آمریکا در دهان جهان» است که به بررسی پشت پرده نسخه امنیت غذایی آمریکا برای کشورهای دیگر می‌پردازد.
«سواد در ضَمانِ شاح» عنوانی است که در صفحه اجتماعی این مجله به چشم می‌خورد و در آن به موضوع بی‌سوادی نیمی از افراد جامعه در زمان پهلوی پرداخته است. دیگر تیتر این صفحه «پهلوی و قندپهلوی بی‌حجابی» است که به اعمال قانون کشف حجاب در دوران پهلوی اشاره دارد.
تیتر صفحه اقتصادی هفته‌نامه جامعه آگاه «ج.ا.ا گل کاشت» است که به بررسی رشد چشمگیر تولیدات کشاورزی ایران در مقایسه با ابتدای انقلاب اختصاص دارد.
«حمل توپ و کوکائین» و «بدرود آقای چیرو» عناوین صفحه ورزشی هفته‌نامه جامعه است که به دو موضوع حمل کوکائین توسط آنتونی استوکس و درگذشت میرسلاو بلاژویچ می‌پردازد.
همچنین در صفحه فرهنگی این نشریه مطالبی با عناوین «تحریم جشنواره فجر توسط اجنه»، «بلوغ سینما» منتشر شده است.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیک آن نیز سه‌شنبه‌ها از طریق سایت جار به طور رایگان قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار