انتشار شماره چهارم هفته‌نامه «جامعه آگاه» با تیترهای متفاوت

تهران (پانا) – چهارمین شماره از هفته‌نامه مجله آگاه با تیترهای متفاوت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منتشر شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتشار شماره چهارم هفته‌نامه «جامعه آگاه» با تیترهای متفاوت

هفته نامه مجله آگاه در شماره جدید خود به تحلیل بازار عرضه گوشت مرغ پرداخته و کاهش قیمت این محصول در کنار تولید مازاد بر نیاز آن را بررسی کرده است؛ این گزارش با تیتر «مرغ‌های ترشیده در کف قیمت» منتشر شده است و اشاره‌ به این دارد که مرغ‌ها روی دست تولیدکنندگان و فروشندگان مانده است.
این هفته نامه همچنین در گزارشی به جایگاه متعالی عفاف و حجاب در میان دختران و زنان ایرانی پرداخته و تیتر سوالی با عنوان «گیر سه پیچ به موی دختران؟» را برای این گزارش انتخاب کرده است.
صفحه سیاسی این نشریه نیز به حاشیه‌سازی‌های اخیر درباره تعاملات نه‌‎چندان حساس چین و عربستان اختصاص دارد که هیچ تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شود. این گزارش را با تیتر «چین چون صین» در هفته‌نامه جامعه آگاه می‌خوانید که واژه صین به «الصین» اشاره دارد و ترجمه عربی کلمه‌ی چین است.
در صفحه بین‌الملل این هفته‌نامه گزارشی با تیتر «بهانه‌های بنی‌‎برجامی» درباره اقدامات سه کشور اروپایی عضو برجام منتشر شده و از بی‌توجهی آنها به فعالیت زرادخانه رژیم صهیونیستی انتقاد شده است. دیگر گزارش این صفحه با عنوان «ترامپ؛ لیدر اغتشاشات آمریکا» به چشم می‌خورد.
رای مثبت آمریکا و اروپا به خروج ایران از کمیسیون مقام زن، سوژه صفحه اجتماعی این هفته‌نامه است که با تیتر «پایان مقام زن» منتشر شده که این اقدام را نشانگر تهدید جدی مقام زن در سطح بین‌الملل عنوان کرده است. همچنین در این صفحه تیتر «پیدا کنید دیکتاتور را» به این موضوع پرداخته است که زنان ایرانی در دوران دیکتاتوری پهلوی اول و دوم، حق رای نداشتند و حقوق آنها همردیف ورشکستگان و مرتکبین قتل و سرقت بود.
در صفحات ورزشی و اقتصادی هفته‌نامه جامعه آگاه نیز به ترتیب تیترهای «جام طلای مسی» و «طاقچه بالای پراید» منتشر شده است.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیک آن نیز سه‌شنبه‌ها از طریق سایت جار به طور رایگان قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار