تیترهای ضددلاری و ضدمونیخی در شماره دوازدهم جامعه آگاه

تهران (پانا) - شماره دوازدهم هفته‌نامه جامعه آگاه با تیترها و عناوین عجیب و غریب علیه دلار، کنفرانس امنیتی مونیخ و آمریکا منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تیترهای ضددلاری و ضدمونیخی در شماره دوازدهم جامعه آگاه

دوازدهمین شماره از هفته نامه جامعه آگاه در صفحه اقتصادی خود به بررسی مناسبات ایران و چین پرداخته و یکی از دستاوردهای مهم این مناسبات را تحقیر، خوارشدن و دلارزدایی برشمرده که این گزارش با تیتر مفهومی درباره خوار شدن دلار منتشر شده است.

«کرم آمریکا در راه ابریشم» تیتر صفحه بین الملل هفته‌نامه جامعه آگاه است که به واکنش هوشمندانه چینی‌ها با پروژه «راه ابریشم نوین» به منظور مقابله با استراتژی‌های آمریکا برای منزوی کردن پکن اشاره دارد. همچنین در این صفحه تیتر «آمریکا و هفت‌تیرِ تورم» به چشم می‌خورد که روند بالا بودن تورم در آمریکا را بررسی می‌کند.

صفحه سیاسی این هفته‌نامه نیز نگاهی به ابعاد کنفرانس امنیتی مونیخ داشته و عناوین «رسوایی مونیخ بیخ گرفت» و «میخ کجِ مونیخ» را برای مطالب خود برگزیده است. از دیگر عناوین این صفحه می‌توان به اظهارات اخیر رئیس قوه قضائیه اشاره داشت که تیتر «چوب‌های لای چرخ را گزارش دهید» برای آن انتخاب شده است.

این هفته نامه در صفحه اجتماعی خود اتفاقات عجیب برای دانش‌آموزان قمی را با تیتر «بوهای مشکوک در قم» منتشر کرده و همچنین به تلاش وزرای آموزش و پرورش و بهداشت و درمان برای بررسی موضوع اشاره داشته است. در همین صفحه تیتر «دردسرهای گنگستر» به چشم می‌خورد که اشاره به ماجرای معلمی دارد که در کلاس درس او یک آهنگ نامتعارف با محتوای نامناسب توسط دانش‌آموزان همخوانی شده است.

«عالی بال» و «روسیه در خاک ایران خوابید» دو عنوان صفحه ورزشی هفته‌نامه جامعه آگاه است که به ترتیب به دو موضوع احتمال ظهور نسل طلایی در ورزش محبوب والیبال و قهرمانی نماینده ایران در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان پرداخته است. همچنین همواره در صفحه ورزشی این هفته‌نامه مطالبی درباره ورزش دختران و بانوان منتشر می‌شود.

صفحه اقتصادی این نشریه نیز به موضوع ابلاغ بسته تشویقی کالبدی برای نوسازی بافت‌های فرسوده پرداخته که تیتر «دولتِ نو علیه بافت فرسوده» برای آن انتخاب شده است.

همچنین در صفحه فرهنگی این نشریه مطالبی با عناوین «فجر زمین نخورد» و «هنر برای همه ایرانیان» و نیز اخباری در حوزه‌های کتاب، تئاتر و سینما منتشر شده است.

هفته‌نامه «جامعه آگاه» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیک آن نیز سه‌شنبه‌ها از طریق سایت جار به طور رایگان قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار