«رادارِ امنیت روی دور تند» در هفته‌نامه جامعه آگاه

تهران (پانا) – ششمین شماره هفته‌نامه مجله آگاه با تیتر «رادارِ امنیت روی دور تند» منتشر شد که اشاره به امیدها و انتظارات برای تقویت امنیت عمومی و ارتقای رضایت مردمی با حضور سردار رادان دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
«رادارِ امنیت روی دور تند» در هفته‌نامه جامعه آگاه

شماره ششم هفته نامه مجله آگاه به انتخاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده نیروی انتظامی پرداخته و سوابق و کارنامه او در گذشته را بررسی کرده است؛ این پرونده با تیترهای ««رادارِ امنیت روی دور تند»، «اوج رادان در فراجا»، «رادان، هشتمین فرمانده» و «سردار بسیجی» منتشر شده است.
این هفته نامه در صفحه دیگر خود سوژه کشف حجاب توسط برخی دختران و زنان را انتخاب کرده و تیتر «رهروانِ روح رضاخان» را برای آن برگزیده است. همچنین زوایای شهادت مدافع امنیت شهید روح‌الله عجمیان و مجازات عاملان شهادت او توسط این نشریه بررسی و تیتر «از صلیب کمالشهر تا دار مجازات» برای آن انتخاب شده است.
«چ مثل چین مثل چالش» از دیگر مطالب هفته نامه جامعه آگاه است که به بررسی سیاست‌های تعاملی جدید چین با جهان و اقدامات بازدارنده آمریکا و ژاپن در برابر چین اختصاص دارد.
صفحه اجتماعی این نشریه نیز به بررسی مواضع پدرانه و مشفقانه رهبر معظم انقلاب درباره افراد کم‌حجاب پرداخته و عنوان «رهبرِ کم‌حجاب‌ها» را برای این گزارش برگزیده است؛ این تیتر همچنین اشاره به این نکته دارد که رهبریِ قلب‌ها و دل‌های مردم ایران از جمله افراد کم‌حجاب در دستان یک شخصیت معنوی، بزرگ و دوست‌داشتنی است نه وابسته به افراد یا رسانه‌هایی در آن سوی مرزها.
«غربِ دخترباز» تیتر دیگر صفحه اجتماعی هفته‌نامه جامعه است که با توضیح «تلاش غرب برای نگاه لذت‌جویانه و برجسته‌سازی جذابیت‌های جنسی زنان» منتشر شده است.
در صفحه ورزشی این هفته‌نامه نیز مطالبی با عناوین «حمله نساجی به قلب اعتقادات ترابی» و «آل کثیرِ زیاد» به چشم می‌خورد.
همچنین صفحه بین‌الملل هفته‌نامه جامعه آگاه به عناوین «قراردادهای تپل عرب‌ها با چین» و «چشم بادامی‌ها با دمشان گردو می‌شکنند» اختصاص دارد.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیک آن نیز سه‌شنبه‌ها از طریق سایت جار به طور رایگان قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار