همزمان با آغاز دهه فجر و با حضور استاندار گیلان؛

۲ واحد آموزشی ۱۲ و ۱۴ کلاسه در رشت به بهره‌برداری رسید

رشت (پانا) - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نوسازی، توسعه و احداث واحدهای آموزشی در استان گفت برنامه راهبردی دولت کمک و توسعه به نظام آموزشی است، از این رو هرگونه هزینه در این زمینه سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۲ واحد آموزشی ۱۲ و ۱۴ کلاسه در رشت به بهره‌برداری رسید

استاندار گیلان در آئین بهره‌برداری از دو واحد آموزشی و در جمع دانش آموزان و اولیای مدرسه با بیان اینکه افتتاحیه ها در دهه فجر منجر به ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر دانش آموزان منجر می‌شود، اظهار کرد: بنده به عنوان خدمت‌گذار شما در استان گیلان بسیار خرسندم که دو واحد آموزشی در شهر رشت و‌ با حضور دانش آموزان به بهره‌برداری رسیده است زیرا احداث واحد آموزشی منجر به رفع بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود.

اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم توجه به نوسازی، توسعه و احداث واحدهای آموزشی در استان گیلان گفت: افتتاح هر مدرسه در واقع تربیت و آموزش آیندگان این نظام‌ است.

وی ادامه داد: دشمن سعی داشته است تا به قشر فرهنگی و دانش آموزان نفوذ کند ولی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم نشان دادند که پیوند قلبی میان مردم و انقلاب در جریان است.

وی نقش خیرین مدرسه‌ساز در توسعه نظام آموزشی در گیلان و کشور را بسیار موثر دانست و افزود: خداوند به خیرین توفیق خدمت به نظام آموزشی را اعطا کرده است و با احداث هر مدرسه‌ای لبخند به لبان دانش آموزان آمده و آینده‌سازان این نظام تربیت می‌شوند.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان برنامه راهبردی نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی کمک و توسعه به نظام آموزشی است، از این رو هرگونه هزینه در راستای ارتقای نظام آموزشی در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

گفتنی است هنرستان فنی و حرفه ای ۱۲ کلاسه" زنده یاد فاطمه ملک زاده" با زیربنای ۲۳۵۳ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در ناحیه ۲ رشت به بهره برداری رسید.

همچنین دبیرستان ۱۴کلاسه متوسطه اول رقیه حجتی با زیربنای ۱۸۴۳ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در ناحیه ۱ رشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار