استاندار گیلان در آئین نواختن زنگ انقلاب در رشت:

پیشرفت‌های ایران به برکت انقلاب اسلامی است

رشت (پانا) - استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف گفت امروز کشور توانسته در همه زمینه‌ها به پیشرفت دست یابد که همه این موفقیت‌ها به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های ایران به برکت انقلاب اسلامی است

استاندار گیلان در نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه قلم‌چی رشت اظهار کرد: در گذشته و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال نداشتیم، مستشاران آمریکایی و صهیونیستی برای ما تصمیم می‌گرفتند، اما امروز استقلال داریم.

اسدالله عباسی با اشاره به جنگ تحمیلی دشمن علیه جمهوری اسلامی و ایستادگی کشور و مردم در مقابل جنگ نظامی دشمن اضافه کرد: شهدای گرانقدری در این راه دادیم اما به دشمن اجازه نفوذ به کشور را ندادیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اظهار کرد: دشمن در دهه های مختلف تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور ما وارد کرد، اما ما همواره رو پای خودمان محکم ایستادیم و دست رد به سینه دشمنان زدیم.

وی با اشاره به برخورداری از آزادی بیان و استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: استقلال ما کاملا برگرفته از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) است و آن حضرت به عنوان یک شخصیت انقلابی به ما درس زندگی، عزت، هویت و آبرو داد ما امروز در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر انقلابی تاثیرگذار هستیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه قرآن کریم، ساحت مقدس پیامبر (ص)، ولایت فقیه، سپاه و نهاد خانواده اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی ماست، دشمن متوجه نقاظ قوت ما شده‌است.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به پیشرفت های کشور بعد از این فتح بزرگ افزود: دهه اول انقلاب پزشک عمومی به اندازه کافی جمعیت آن زمان در اختیار نداشتیم از هندوستان، پاکستان و بنگلادش پزشک می آوردند اما اکنون در همه رشته های پزشکی خودکفا هستیم.

عباسی در ادامه با اشاره به پیشرفت ها، توسعه و عمران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای کشور ادامه داد: قبل از انقلاب روستائیان از نعمت آب، برق و گاز و تلفن محروم بودند اما اکنون از این امکانات برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار