رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران:

حجاب، نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران است

بهارستان( پانا) - رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در نهمین جلسه‌ منطقه‌ای شواری فرهنگ عمومی استان تهران به میزبانی شهرستان بهرستان، حجاب را نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حجاب، نقطه قوت انقلاب اسلامی ایران است

سیدمحمدحسین ابوترابی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در این جلسه، گفت: موضوع حجاب ارتباط عمیقی با هویت دینی ملت ایران دارد؛ چرا که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حجاب به عنوان اصل دینی، فرهنگی و ملی در کشور شناخته شده است و جامعه نسبت به این موضوع متعهد است.

او گفت: امروز اکثر بانوان کشور موضوع حجاب را پذیرفته‌اند و به سادگی و با تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند اعتقادات مذهبی خود را زیرپا نخواهند گذاشت؛ چرا که با برداشتن حجاب ظلم به بانوان مضاعف خواهد شد و امنیت آنان به خطر خواهد افتاد.

ابوترابی‌فرد، توسعه فرهنگ دینی را آرمان‌ اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اکثر مشکلاتی که در کشور حاکم است ریشه در فرهنگ دارد و برای ریشه‌کن کردن مشکلات باید ناهنجاری‌های فرهنگی را از بین ببریم.

رئیس شواری فرهنگ عمومی استان تهران گفت: حوادث اخیری که در کشور در خصوص حجاب رخ داد بیان کننده نقطه قوت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ اما به دلیل عدم شناخت کافی جامعه نسبت به نقاط قوت انقلاب این موضوعات کم رنگ شده و این باعث خواهد شد که امید جامعه برای مقابله با این ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند و این وظیفه مسئولین و متولیان فرهنگ می‌باشد، که این واقعیت‌ها ودستاوردهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را در جامعه بیان کنند.

ابوترابی‌فرد فضای مجازی و رسانه‌های معاند را تهدیدی جدی بر موضوعات فرهنگی دانست و گفت: امروزه رسانه‌های هر کشور بیان کننده قدرت آن کشور می‌باشد و جایگزین سلاح‌های کشتار جمعی شده و در حوادث اخیر دشمنان انقلاب و تجزیه طلبان که می‌خواستند با تبلیغات رسانه‌ای ضد فرهنگی و ضد دین ملت ایران از مسیر اعتقادی خود خارج کنند؛ اما با هوشیاری و آگاهی مردم فهیم پوشالی بودن قدرت رسانه ای دشمنان به همه گان ثابت شد و باید با فرهنگ سازی فضای مجازی را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار