رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در بهارستان تاکید کرد:

نقش معلمان در جامعه‌ حساس و سازنده است

بهارستان یک (پانا) - رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی‌ مقام معلم را دارای نقشی حساس و سازنده دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلمان در جامعه‌ حساس و سازنده است

آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به صورت متمرکز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کل کشور در ناحیه یک بهارستان اجرا شد.

همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا، ساختمان 15 کلاسه یک آموزشگاه با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کل کشور و حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم شهرستان بهارستان در مجلس شورای اسلامی، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان، امامان جمعه بوستان و گلستان، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

در این مراسم سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، نقش معلمان را به همان اندازه حساس و مهم دانست و گفت: آنجایی که با شهادت یک قدم فاصله داشتیم، یک لحظه هم بیم و ترسی نداشتیم؛ اما زمانی که با معلمان خود در سال‌های دور به دیدار نشستیم از بزرگی مقام معلم، شگفت‌زده شدیم.

وی در ادامه افزود: ما مشکلات شهرستان بهارستان را می‌دانیم و به صورت منطقه ویژه به این شهرستان نگاه خواهیم کرد تا بحث تجهیز و ساخت مدارس را در حد توان خود پیگیری کنیم.

فتاح بیان کرد: به عنوان دولت‌مردی که در گذشته در عرصه وزارت نیز بوده‌ام، می‌گویم که می‌توان با همت یکدیگر، تمامی مشکلات را برطرف کرد و قدم‌های بسیار مثبتی برای دانش‌آموزان برداشت.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار