مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

همدلی و پشتکار مسیر توسعه و پیشرفت در آموزش و پرورش را هموار می‌کند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت همدلی و پشتکار مسیر توسعه و پیشرفت در آموزش و پرورش را هموار می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و پشتکار مسیر توسعه و پیشرفت در آموزش و پرورش را هموار می‌کند

علی مطهری در نشست صمیمی با کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت و پرورشی و فرهنگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی عنوان کرد: این شهید راه ولایت ۲ خصلت ویژه داشتند که اخلاص و ولایت پذیری مهمترین این شاخصه ها بود.

وی ادامه داد: در این نهاد این دو خصوصیت را می‌توان الگوی حسنه قرار داد و در راستای پیشبرد اهداف و دستیابی به حیات طیبه و رسیدن به هدف غایی تربیت از آنها بهره مند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امروز آموزش و پرورش سیاست مردمی سازی را در دست اجرا دارد و برای اینکه این نهاد بتواند کارش را به نحو مطلوب انجام دهد چهارچوبی تعریف شده که سند تحول است.

مطهری اضافه کرد: رسالت معاونت پرورشی و فعالان این بخش بیشترین تاثیر را در حیات طیبه دارد و پیش زمینه آموزش همین پرورش طبق آیات و روایات و اموزه های دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه خود آموزش بدون پرورش محقق نمی شود و توجه به این مساله ضروریست اضافه کرد: بدنه کارشناسی در این نهاد باید ثبات داشته باشد چراکه جایگاه بدنه کارشناسی جایگاه رفیعی است و نیازمند تقویت است.

مطهری اضافه کرد: در انتصاب ها معاونان باید توجه داشته باشند فردی که شایسته و متخصص است منصوب شود و عملکرد سلیقه ای و سیاسی در این نهاد منتفی است.

وی با تاکید بر خلاقیت، تولید برنامه و نظارت بر اجرای برنامه ها افزود: نفس هدفگذاری برعهده کارشناسان است و تولید برنامه برای دستیابی اهداف هم برعهده کارشناسان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار