مدیر اداره آموزش و پرورش خرمدره:

تلاش هدفمند عامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری است

خرمدره (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره گفت دانش‌آموزان برای موفقیت ضمن داشتن هدف درست، نیاز به تلاش و پشتکار فراوان دارند که باید در این راه از افراد مستعد و توانمند مشاوره دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش هدفمند عامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری است

مراسم تجلیل از قبول‌شدگان دانشگاه سراسری سال 1401 با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش زنجان، کارشناس مسئول متوسطه اداره کل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره، مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان خرمدره، مسئولین شهرستان، دانشجویان، دانش‌آموزان پایه دوازدهم، اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس شهرستان خرمدره در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.

ابوالفضل یوسفعلی، ضمن خوش‌آمد گویی به مدعوین، ضمن تبریک قبولی دانشجویان برای قبولی در دانشگاه، گفت: شما دانشجویان برای پذیرفته شدن، اقداماتی انجام دادید که دیگران انجام ندادند، تلاش کردید و به همین سبب به جایی رسیده اید که دیگران موفق نشده‌اند برسند. البته توجه کنید که باید هدف داشته باشید و برای رسیدن به اهدافتان باید از افراد مستعد کمک بگیرید و بدانید که این تازه شروع کار است.

وی ادامه داد: همیشه با خدا باشید و مطالعه قرآن را در کنار تحصیل داشته باشید تا در آینده در کنار تخصص، تعهد کاری نیز داشته باشید.

یوسفعلی در انتها از زحمات کارشناسان، مدیران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان خرمدره تشکر کرد و این موفقیت ها را مدیون زحمات همه کارکنان آموزش و پرورش دانست.

ادیبی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر شده است، گفت: اینکه چرا رهبر معظم انقلاب این بیانیه را در چهلمین سالگرد انقلاب صادر کردند دلیل دارد، دلیلش هم این است که در فرهنگ و آیین دینی ما چهل سالگی سن کمال و گذشتن از جوانی به میانسالی و زمان تصمیم گیری برای اتفاقات بزرگ است.

وی ادامه داد: این بیانیه دو جنبه ایجابی و سلبی دارد. جنبه ایجابی از این جهت که انقلاب اسلامی در چهل سالگی پخته تر و مقتدرتر از گذشته است و جنبه سلبی از این جهت که اگر به تاریخ توجه کنید در آن زمان به دلیل فشارهای وارده و تحریم ها بالطبع باعث ایجاد نارضایتی شده بود.

ادیبی افزود: رهبر انقلاب در این سند، انقلابی بودن دائم را مطرح می‌کند که مانع از رکود و باعث پیشرفت می‌شود: اعتقاد ما بر این است که ما می‌توانیم و شما این را ثابت کرده‌اید چون این حجم از پیشرفت و اختراعات مختلف در عرصه های متفاوت به دست جوانانی چون شما انجام شده است.

وی ادامه داد: البته باید به آینده نیز توجه کرد. اولین توصیه رهبری علم و پژوهش است. به عقیده جمهوری اسلامی علم، پژوهش و دین در کنار هم هستند و تضادی ندارند و عزت و اقتدار یک کشور در گرو ارتقا دانش آن است.

ادیبی در انتهای سخنانش خطاب به دانش آموزان و دانشجویان گفت: برای موفقیت باید به چند عامل توجه کرد: تصمیم گیری، تغییر خود طبق تصمیمی که گرفته‌ایم، اراده و تسلیم نشدن در برابر مشکلات.

در انتهای این مراسم از دانشجویان موفق با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار دانش آموز : محمد حسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار