مدیر آموزش و پرورش خرمدره:

معلم در دستگاه تعلیم و تربیت نقشی حیاتی دارد

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره معلم را عنصری اصلی و تاثیر گذار دانست و گفت معلم در دستگاه تعلیم و تربیت نقش بسیار با اهمیتی دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم در دستگاه تعلیم و تربیت نقشی حیاتی دارد

مراسم تجلیل از بازنشستگان ۱۴۰۱ با حضور مدیر آموزش و پرورش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس شورای شهر و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز برگزار شد و به رسم یادبود هدایایی به این همکاران اهدا شد.

ابوالفضل یوسفعلی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی و تشکر از زحمات این همکاران با بیان آیه‌ «اقرا باسم ربک الذی خلق» گفت: اولین معلم خداست و اوست که جهان هستی را نظم داده است. همینطور معلمی شغل انبیاست که نشانگر اهمیت آموزش است.

پس از سخنان این مقام مسئول، حاضرین شنوای پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان شدند.

رییس شورای شهر شهرستان خرمدره افزود: ارتقا آموزش و پرورش باعث پیشرفت جوامع است و هیچ کشور توسعه یافته‌ای وجود ندارد که آموزش و پرورش توسعه یافته نداشته باشد. ما نیز باید تلاش کنیم تا شاهد رشد و بالندگی خود و دانش آموزان باشیم.

در پایان عضو شورای انجمن شهرستان، بیان کرد: بازنشستگان سرمایه‌هایی هستند با کوله باری از تجربه که باید از تجاربشان استفاده کنیم. اگر بخواهیم شاهد پیشرفت دانش آموزان و رضایت اولیای آنان باشیم باید معلمان را تکریم کنیم.

خبرنگار پانا : محمد حسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار