تقویت بینش سیاسی فرهنگیان در ‌کمک به کارآمدی آموزش‌و‌پرورش اولویت بسیج فرهنگیان است

ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا استان آذربایجان‌ غربی تقویت بینش سیاسی فرهنگیان در ‌کمک به کارآمدی آموزش و پرورش را اولویت بسیج فرهنگیان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بینش سیاسی فرهنگیان در ‌کمک به کارآمدی آموزش‌و‌پرورش اولویت بسیج فرهنگیان است

سرهنگ شهاب احمدی به اولویت های این سازمان اشاره کرد و گفت: بر اساس سند راهبردی ده ساله بسیج، تقویت و توسعه بخش های مختلف تعلیم وتربیت، توسعه بینش سیاسی، برقراری عدالت آموزشی و در نهایت کمک به کارآمدی آموزش و پرورش هدف و اولویت بسیج فرهنگیان است.

احمدی افزود: مجموعه بسیج فرهنگیان همه موضوعات مربوط به معلمان و آموزش و پرورش را احصاء و پایش می کند و بعد از رصد باید راهکارهای لازم را نیز ارائه دهد.

مسول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به برنامه های این سازمان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ معلمان بسیجی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای فرهنگیان، نشست های بصیرتی ویزه فرهنگیان بسیجی و ارائه گزارش عملکرد فعالیت های بسیج فرهنگیان در گفت و گو با رسانه ها و حضور در خبرگزاری پانا و صداوسیمای جمهورب اسلامی ایران و همچنین دیدار با خانواده های شهدا و بازدید از کانون های بسیج فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش استان از جمله مهم ترین برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در هفته بسیج امسال است.

وی گفت: کانون های بسیج فرهنگیان مستقر در مناطق و شهرستان ها نسبت به برگزاری جلسات شورای کانون و هیئت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان اهتمام لازم را داشته باشند، چرا که بسیاری از موارد لازم در این جلسات مطرح و حل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار