مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان ملارد در ارائه طرح‌های پژوهشی دانش‌بنیان

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از درخشش دانش‌آموزان آموزشگاه علامه حلی این شهرستان و پذیرفته‌شدن جهت حضور در نمایشگاه طرح‌های پژوهشی دانش‌بنیان و ایده‌های فناورانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان ملارد در ارائه طرح‌های پژوهشی دانش‌بنیان

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: با توجه به اهمیت و فرارسیدن هفته پژوهش‌و برپایی نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان در زمینه دانش‌بنیان، ۱۵ طرح پژوهشی از این منطقه به اداره‌کل ارسال شده و خوشبختانه ۵ طرح برای ارائه در نمایشگاه پارک فناوری پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه از بین ۴۶ ایده و طرح پژوهشی راه یافته به نمایشگاه، ۵ طرح پژوهشی از دانش‌آموزان ملارد، برگزیده شده، گفت: طرح‌های منتخب این شهرستان در حیطه برنامه‌های کمک‌ آموزشی ریاضی، شبیه‌سازی صدا، اثرات ضدباکتریایی ترکیب عصاره‌ها، تحول در سیستم ترمز و ربات امدادگر هستند.

تیموری‌راد افزود: دانش‌آموزان منتخب، محمدطاهر سلیمی، علی فریدونی، سهیل سلمانی صفرپور، علی محمدی، پرهام فدایی، امیرمحمد ططری، مهرشاد فتوحی، محمدمهدی زارعان، محمدمهدی برجاسی و حسین صاحبی، دانش‌آموزان ارائه دهنده این طرح‌ها از آموزشگاه استعدادهای درخشان علامه حلی هستند.

این مقام مسئول تأکید کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از رشد و توسعه علمی دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار