فرماندار ملارد:

پاسخگویی به شبهات دانش‌‌‌آموزان و پرداختن به مسائل تربیتی، نیازمند برنامه‌ریزی همه نهادها است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در نشست تعاملی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه، در سالن جلسات فرمانداری، پاسخگویی به شبهات دانش‌‌‌آموزان و پرداختن به مسائل تربیتی را نیازمند برنامه‌ریزی همه نهادها دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی به شبهات دانش‌‌‌آموزان و پرداختن به مسائل تربیتی، نیازمند برنامه‌ریزی همه نهادها است

جابر کریمی در نشست تعاملی با مدیران مدارس آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، گفت: زحمات مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان، ستودنی است و نقش معلمان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور مشخص است.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت با امکانات محدود کار بسیار سنگینی است به ویژه در دوران کرونا، این مشکلات بیشتر شد و به یاری خدا از آن دوره خارج شدیم.

این مقام مسئول افزود: مشکلات سخت‌افزاری، عمرانی، انشعابات و تجهیزات در مدارس وجود دارد اما باید با برنامه‌ریزی مشخص بتوانیم معلمان را در نیل به اهداف والا تربیتی یاری کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: همه نهادها در این امر مهم حل مشکلات مدارس، وظیفه‌ای دارند و امیدواریم با طرح در شورای آموزش و پرورش این مشکلات را بررسی و حل کنیم.

فرماندار ملارد تصریح کرد: برای حل شبهات نوجوانان در مدارس و مبارزه با تهاجمات فرهنگی، نیز نیاز است که با برنامه‌ریزی دقیق همه نهادها، به امور تربیتی نیز پرداخته شود.

وی گفت: قرار است طرح تعالی سامان در سه ضلع مدرسه، مسجد و خانه قرار است اجرا شود و هر نهاد نقش خود را به درستی ایفا کند تا در زمینه تربیتی به نتیجه برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار