مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد:

ملتی موفق و در رفاه خواهد بود که باسواد باشد

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مختلف سوادآموزی با هدف ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در سطح این منطقه خبر داد و گفت ملتی موفق و در رفاه خواهد بود که باسواد باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ملتی موفق و در رفاه خواهد بود که باسواد باشد

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: «گاه افراد به دلایل مختلف در سنین کم، فرصت کسب علم و دانش را نداشته و با پس از ورود به اجتماع با مسائل مختلف و چالش‌های بسیاری در زندگی رو به رو می شوند. نهضت سواد‌آموزی برای حل این مشکل، با هدف گسترش فرهنگ سوادآموزی و رهایی افراد کم‌سواد و یا بی‌سواد از چالش‌های مرتبط با این حوزه تاسیس شده است. افراد علاقه‌مند می‌توانند با کسب اطلاع از شرایط ثبت‌نام نهضت سوادآموزی در دوره‌های برگزار شده شرکت کنند.»

وی تصریح کرد: «برای تحقق رفع کامل بی‌‌سوادی در کشور، نیازمند یک عزم ملی و در سطح شهرستان عزم تمامی دستگاه‌ها و عوامل تاثیرگذار هستیم.»

خشنود تأکید کرد: «باسواد بودن و ترویج و گسترش سوادآموزی یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه‌ای است. ملتی موفق و در رفاه خواهد بود که باسواد باشد.»

مسئول سوادآموزی ملارد گفت: «بنابراین امسال نیز چون سال‌های گذشته در شهرستان ملارد، ثبت‌نام در دوره‌های مختلف سوادآموزی از اول آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد، امید آن می‌رود با همکاری و مساعدت تمامی عوامل تاثیرگذار سهمیه تخصیص یافته تحت پوشش قرار گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار