مدیر آموزش و پرورش ملارد:

لازمه بالندگی مجموعه آموزش و پرورش، همراهی سایر نهادهاست

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه با فرماندار ضمن اشاره به اهمیت اتحاد بین مسئولین شهرستان، گفت لازمه بالندگی مجموعه آموزش و پرورش، همراهی سایر نهادهاست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه بالندگی مجموعه آموزش و پرورش، همراهی سایر نهادهاست

سعید تیموری‌راد در نشست تعاملی مدیران مدارس پسرانه با فرماندار بیان کرد: مدیران مدارس، نماینده تام‌الاختیار مدیریت آموزش و پرورش در مدارس هستند و هر جا مدیر مدرسه تقویت شده آن مدرسه مشکلاتش حل شده و تلاش می‌کنیم تا جایگاه واقعی مدیران و فرهنگیان حفظ شود.

وی ادامه داد: هدف از این نشست، طرح مشکلات مختلف مدارس است و تا مشکلات اولیه مدارس حل نشود، نمی‌توان به سطوح بالاتر تربیتی پرداخت.

تیموری‌راد افزود: لازم است شهرداری و شورای شهر هم با توجه به اهمیت موضوعات مشکلات در مدارس، با آموزش و پرورش همراهی کنند؛ هم افزایی وجود دارد و ما قدردان مسئولین شهری هستیم، اما مشکلات مدارس بسیار است که با سعه صدر و برگزاری چنین نشست‌هایی می‌توانیم مشکلات را شناسایی و رفع کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: امیدآفرینی در این برهه زمانی بسیار اهمیت دارد و ما دانش‌‌‌آموزان مستعدی در این منطقه داریم، بنابراین می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و همراهی نهادها، ظرفیت‌های آن‌ها را به فعلیت رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار