استاندار زنجان:

چرایی مقاومت در برابر دشمنان با محتوای متفاوت به نسل جوان تشریح شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت با استفاده از ظرفیت هفته بسیج و اردوهای راهیان نور باید چرایی مقاومت جمهوری اسلامی در برابر دشمنان با تولید محتوای جدید و متفاوت از قبل برای جامعه به‌خصوص نسل جوان تشریح شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
چرایی مقاومت در برابر دشمنان با محتوای متفاوت به نسل جوان تشریح شود

محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با موضوع برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کرونایی سبب دوری مردم از یکدیگر شده بود و شاید همین دوری از هم یکی از دلایل ناآرامی‌های اخیر بود چرا که رودررو بودن، فاصله‌ها را ازبین برده و سبب ایجاد صمیمیت می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج خاطرنشان کرد: از ظرفیت هفته بسیج و اردوهای راهیان نور باید برای کاهش این فاصله استفاده کنیم.

افشارچی با تاکید بر اینکه مهمترین مساله جمهوری اسلامی با دنیا مقاومت است، تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمنان نیاز به بنیه اقتصادی، نظامی و مهمتر از همه نیاز به بنیه معنوی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه بنیه معنوی یعنی تفهیم و تشریح اینکه چرا مقاومت می‌کنیم، گفت: از ظرفیت هفته بسیج برای گفت‌وگو و البته گفتن حرف‌های جدید باید استفاده کنیم که اردوهای راهیان پیشرفت، یکی از نمونه‌های گفتار متفاوت با نسل نوجوان و جوان است.

وی تاکید کرد: شبکه گسترده مردمی بسیج باید برای تقویت بنیه معنوی جامعه به‌خصوص جوانان استفاده شود و تولید محتوا در این راستا نیز متفاوت از قبل باید باشد.

505 میلیارد تومان تسهیلات برای کسب و کارهای کوچک تخصیص می‌یابد

خلیل قاسملو، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: امسال 1412 میلیارد تومان در قالب تسهیلات تکلیفی از محل تبصره 16 قانون بودجه به 18 بانک دولتی و غیردولتی استان ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: 505 میلیارد تومان از این تسهیلات برای کسب و کارهای کوچک، بسیجیان، ارتش، سربازان مهارت‌دیده، بنیاد برکت و بنیاد علوی تخصیص یافته است.

قاسملو خاطرنشان کرد: توزیع شهرستانی و توزیع بین نهادهای مختلف نیز صورت گرفته است که این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار