رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

هدف ما انعکاس ساده زیستی شهداست

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در دیدار با خانواده شهید حسینی عنوان کرد هدف، انعکاس هویت ساده زیست شهداست. دانش‌آموزان باید بدانند و آگاه باشند که کمترین وظیفه شان در قبال خون شهدا دیدار و تکریم خانواده معظم آنهاست.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما انعکاس ساده زیستی شهداست

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، دیدار با خانواده‌ شهید مدافع حرم حسینی با حضور رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی صورت گرفت.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، حجت رضازاده در دیدار با خانواده شهید حسینی عنوان کرد: هدف ما انعکاس هویت ساده زیست شهداست. دانش آموزان باید بدانند و آگاه باشند که کمترین وظیفه شان در قبال خون شهدا دیدار و تکریم خانواده معظم آنهاست و لازمه فعالیت هر نهاد، آشنا کردن مجموعه خود با شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنهاست و من به عنوان رئیس سازمان دانش آموزی بر خود لازم می‌دانم دانش آموزان را با شهدا آشنا کرده و در جهت پاسداشتن راه شهدا آنها را راهنمایی کنم.

همسر شهید عنوان کرد: زندگی ما بر پایه ادامه دادن راه شهداست و سعی در تربیت و پرورش درست فرزندانم برای گام برداشتن در مسیر پدرشان دارم؛ شوق در چشمان فرزندانم برای این دیدار و فراموش نشدن شان توسط مسئولین مرا به وجد آورد و از اینکه یاد شهید جاویدالاثر ما را زنده می کنید سپاسگزارم.

دختران شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان خاطره هایی از پدر، عِطر شیرین حضور پدر را در وجود همه نهادینه کردند.

دانش آموز خبرنگار : نازنین زینب ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار