مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

بسیج مظهر فداکاری، شجاعت و جهاد در راه خدا است

قرچک(پانا)- رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در جلسه هماهنگی شورای معاونین با محوریت افتتاحیه طرح شهید سلیمانی و هفته بسیج، بسیج را مظهر فداکاری، شجاعت و جهاد در راه خدا دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج مظهر فداکاری، شجاعت و جهاد در راه خدا است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به جایگاه این شجره طیبه بیان کرد: بسیج مظهر فداکاری، شجاعت و جهاد در راه خدا است؛ بسیج در تمام بحران‌های کشور از جمله دفاع مقدس، واکسیناسیون، سیل، زلزله، کرونا و امنیت کشور در خط مقدم جهاد و فداکاری بوده است.

داورزنی از اجرای ۲۱ برنامه به مناسبت هفته بسیج در مدارس شهرستان قرچک خبر داد و اظهار کرد: امسال شیوه‌نامه اجرایی هفته بسیج با ۲۱ برنامه در سطح مدارس قرچک توسط مدیران و معاونین مدارس به صورت جدی پیگیری می‌شود، که اصلی ترین آنها دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسمات بصیرت‌افزایی برای دانش‌آموزان است؛ همچنین مدارس می‌بایست فضا‌‌سازی مناسبی در این خصوص انجام دهند.

وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم همه برنامه‌ها به ویژه افتتاحیه‌های ورزشی طرح شهید سلیمانی با محوریت هفته بسیج برگزار گردد.

داورزنی درباره نقش آموزش و پرورش در گرامیداشت هفته بسیج گفت: آموزش و پرورش نسبت به سایر نهادها متفاوت است، چرا که بهترین و بیشترین جامعه مخاطب را در اختیار دارد که می‌تواند فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، الگو و سیره عملی شهدا را در جامعه نهادینه کند.

داورزنی در پایان خاطر نشان کرد: به فضل الهی، آموزش و پرورش قرچک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز دوشنبه ۳٠ آبان ۱۴٠۱ افتتاحیه ۵ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی و کلنک زنی یک سالن ورزشی چند منظوره را با حضور مسئولین استانی و منطقه‌ای خواهد داشت.

خبرنگار دانش‌آموز: محمد متین نیک‌فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار