مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج از 25 تا 27 آبان در استان زنجان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان برگزار می‌شود

مصطفی ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی در خصوص قالب‌های رقابتی این رویداد خاطرنشان کرد: تیم‌ها به‌صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم‌افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

ملکی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ آبان مهلت دارند تا ثبت‌نام خود را از طریق سایت event.bsijmajazi.ir را نهایی کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاهخ انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رویداد کشوری در آینده به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله استانی از هر بخش، یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری راه پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به جوایز چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خاطرنشان کرد: به تیم‌های اول تا سوم این رویداد به ترتیب 50 ، 30 و 10 میلیون ریال جایزه پرداخت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار