وزیر آموزش و پرورش:

نیروی انتظامی وارد هیچ مدرسه‌ای نشده است

برخی دانش‌آموزان تحت شرایطی کارهایی را انجام می‌دهند که در زمره آسیب‌های اجتماعی است و این افراد به مراکز مشاوره آموزش‌و‌پرورش هدایت می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی وارد مدارس نشده است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی وارد هیچ مدرسه‌ای نشده است

یوسف نوری در حاشیه همایش گردهمایی خیران مدرسه‌ساز با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنترل اغتشاشات اخیر بسیار زحمت کشیده است، اظهار کرد: شاهد حضور نیروی انتظامی در هیچ‌کدام از مدارس و مراکز تحصیلی نبوده‌ایم، فقط ابهامی توسط شبکه‌های معاند که همگان از اهداف آن‌ها آگاه هستند در این زمینه به وجود آمد و شبهاتی مطرح شد.

وی افزود: این ابهام در خصوص حضور یک دستگاه آمبولانس در یکی از مدارس بود که شبکه‌های معلوم‌الحال با سناریوسازی سعی در القای این موضوع داشتند که نیروهای انتظامی داخل آمبولانس هستند. بنابراین اقدام به طرح شایعاتی کردند، اما بازهم تاکید می‌کنم همه عزیزان می‌توانند بررسی کنند که این مبحث واقعیت ندارد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برخی دانش‌آموزان تحت شرایطی کارهایی را انجام می‌دهند که در زمره آسیب‌های اجتماعی است. برای بررسی این شرایط مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش درحال انجام رصدهای لازم هستند و دانش‌آموزان را به آنجا هدایت می‌کنیم تا به کمک مشاورین، اولیا، معلم‌ها و خود دانش‌آموزان میزان آسیب‌ها کاهش یابد. باید تاکید کنم که این مراکز فقط کار مشاوره انجام می‌دهند و هیج‌گونه نگهداری دانش‌آموز را نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار