امام جمعه، کاشمر: 

حادثه تروریستی شیراز تکمیل پازل اغتشاش بود

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر، گفت دشمنان با حادثه تروریستی شیراز به دنبال تکمیل پازل اغتشاش بودند و می‌خواستند این حادثه را به گردن مردم بیندازند و چند داعشی مامور شدند که مردم بی‌گناه را به خاک و خون بکشند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی شیراز تکمیل پازل اغتشاش بود

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری، امام جمعه کاشمر در خطبه دوم نماز جمعه گفت: کارشناس اسرائیلی از روی خشم اخیراً یک جمله ای دارد که درباره تحلیل اغتشاشات خیابانی ایران گفته است فقدان سه چیز باعث شده که اغتشاشات به جایی نرسد و این فقدان ها عبارتست از بینش، برنامه و فقدان رهبری این موارد از ضعف های اغتشاشات است.

وی در ادامه بیان کرد: ابتدا که اغتشاشات را آغاز کردند ماهرانه و منافقانه بود و وقتی به درد معیشت مردم اشاره کردند که مردم مشکل اقتصادی دارند و چرا مسئولین به حرف دل مردم گوش نمی دهند و بعد خواستند مردم را تحریک کنند و خشونت مسئولین را نشان دهند و در ادامه رفتن سراغ پرونده مهسا امینی و تعدادی از جوانان بخاطر عجله و شتابی که داشتند و بعد به اموال عمومی و مغازه های مردم و کشتن انسان های بی گناه روی آوردند و به این شکل، حرکت منافقانه شان علنی و از نفاق خارج شد و با این کار مردم انقلابی را آسان کرد و اغتشاشگران به دنبال این بودند تا حکومت مردم را از مردم بگیرند و خلع سلاح شان کنند.

امام جمعه کاشمر افزود: امّا دیدن این حکومت از مردم است و همچنین متوجه شدند که پلیس با چه مظلومیت در این اغتشاشات به دنبال تامین امنیت کشور بود و حتی به نیروی انتظامی مجوز سلاح ندادند، فقط پلیس به میدان آمده و با همین اعتماد مردمی نظم را برقرار کند و در چنین اوضاعی، مردم با مسئله‌ی دیگری مواجه شدند دیدن این اغتشاشگران شعار و مشکل ما باید اقتصادی باشد امّا شعار زن، زندگی آزادی را بیان کردند و با این کار رتبه یک زن را پایین آوردند که باید زن و مرد برابر باشد که با این کارشان محبوبیت شان را در میان مردم پایین آورند همچنین کار خطرناک تری که حتّی افراد غیر مسلمان را از خودشان جدا کرد این بود که به سراغ تجزیه ایران آمدن یعنی دشمن برای اینکه ایران قوی نباشد به دنبال تجزیه ایران بود و عملیات خود را در نقاط مختلف کشور انجام داد.

وی گفت: جبهه اغتشاشگران جبهه کوچک است و داخل اروپا هم که ادعای آزادی دارند چرا تنها ۲ تا ۴ درصد شرکت کردند. جبهه کوچک و متفرق است که این چنین جبهه می خواهد جوان ما را گمراه کند و مسئولی که باید تمام انرژی اش را روی بحث اقتصاد مردم بزارد به جاش باید روی امنیت مردم بزارد و این خیانت را تحمیل کند. و سخن پایانی ام این است که دشمنان با حادثه تروریستی شیراز به دنبال تکمیل پازل اغتشاش بودند و می خواستند این حادثه را به گردن مردم بیندازند و چند داعشی مامور شدند که مردم بی گناه را به خاک و خون بکشند.

حجت الاسلام طاهری در پایان تصریح کرد: منافقین به دنبال این بودند که این حادثه را به گردن نظام بیندازند ولی داعش مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرد و نقشه منافق نقش بر آب شد و این حادثه تلخ را محکوم می کنیم و دشمنان بدانند حمله تروریستی شیراز بغض و کینه ما نسبت به کفار و تکفیری ها را بیشتر کرد و حقوق شهروندی یکسانی را برای تمام اقشار جامعه با تمام ادیان و مذاهب قائل هستیم و همه باید در ایران اسلامی با امنیت کامل زندگی کنند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار